Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat innstalert windows 2000 på nytt fordi jeg hadde en del rot. Jeg hadde en versjon av WS_ftp pro hel versjon som jeg hadde lastet ned. Nå kan jeg ikke finne linken...

Kan noen hjelpe meg?Da mener jeg ikke en demo , men full versjon

Skrevet

http://www.ipswitch.com/ - gratis prøveversjon i 30 dager.

ja vet om de på 30 dager. Jeg vil ha en full versjon som ikke går ut om 30 dager... Jeg vet det finnes fordi jeg fikk linken her inne for ett år siden, men nå kan jeg ikke finne den.

Skrevet

ja vet om de på 30 dager. Jeg vil ha en full versjon som ikke går ut om 30 dager... Jeg vet det finnes fordi jeg fikk linken her inne for ett år siden, men nå kan jeg ikke finne den.

Dette er neppe rette stedet å spørre etter piratkopiert programvare...

Skrevet

Dette er neppe rette stedet å spørre etter piratkopiert programvare...

jaha?? har nu fått svar her før angående dette.. men men den er grei Citoyen.

Skrevet

Det er jo ikke så veldig lurt å be noen hjelpe deg med ulovlig kopiert programvare her inne, da...

"..........................."

Costa1365380367
Skrevet

Det funker vel dårlig å legge ut en link her, men du kan jo ta å søke på 'fosi' på google.com, så kan du trykke på den øverste linken som dukker opp (hvis du finner den siden jeg tenker på, så ligger ver.9.0 halveis ned på siden).

NB: Hvis du kjører på med 'kindergarten' settings på google, så kan det hende du får opp noe helt annet enn det jeg gjør :)

Skrevet

Det funker vel dårlig å legge ut en link her, men du kan jo ta å søke på 'fosi' på google.com, så kan du trykke på den øverste linken som dukker opp (hvis du finner den siden jeg tenker på, så ligger ver.9.0 halveis ned på siden).

NB: Hvis du kjører på med 'kindergarten' settings på google, så kan det hende du får opp noe helt annet enn det jeg gjør :)

jeg har fått tak på programmet:O) lovlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...