tiliti Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Våren begynte med at sambo mistet jobben pga kamp for normale rettigheter. Deretter kom sommeren. Begynte med å miste et 2 uker gammel dyrt digitalkamera i gulvet slik at det ble ødelagt og måtte på reparasjon. Kom hjem til ødelagt videospiller. Så sluttet hustelefonen å fungere, dvs trengte nye oppladbare batterier, men disse tømmes på under 1 time, så noe er alvorlig galt. Batteriene er bedre enn de vi hadde, slike vi hadde måtte spesialbestilles. Mobiltelefonen begynte å fuske, falt ut av nettet i hytt og pine. Og nå er vaskemaskinen død. Hva blir det neste, fryseren? Og jeg venter på å få forsikringen i orden etter innmelding i LO. Urk! 0 Siter
Gjest travel husmor Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei! Mannen min mistet også jobben.. fikk ny. Vi har ikke hatt råd til ferie (spart på bsu), og da mannen min hadde ferie jobbet jeg og omvendt. Vi trenger kjøleskap.. Bilen skal repareres... Men det får da gå. Typisk at det skjer mye på en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.