Gjest hypokondrus Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Det kan da umulig ALLTID være hjernehinnebetennelse om man får en prikk som ikke forsvinner hvis man trykker et glass mot den? Jeg har èn nemlig, og hypokonder som jeg er, er det litt skummelt, men allmenntilstanden ellers er jo helt fin. Aner ikke hvor prikken kom fra, den har dukket opp i løpet av natta. Wtf? 0 Siter
laban Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Èn prikk er ikkeno' dersom du ikke er syk. Ikke spander glasstest på denslags. Allmenntilstanden er på ingen måte helt fin ved hjernehinnebetennelse. 0 Siter
angelica2 Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hvis du har fått hjernehinnebetennelse - vil du være så syk at du ikke klarer å gjøre noen som helst ting (har hatt det selv). - Hodesmertene er helt uutholdelige, du får høy feber, vondt i nakke og ellers i kroppen. Prikkene kommer vel ved den smittsomme (farlige) hjernehinnebetennelsen når den virkelig har brutt ut... Ikke bekymre deg:-) 0 Siter
Gjest hypokondrus Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hvis du har fått hjernehinnebetennelse - vil du være så syk at du ikke klarer å gjøre noen som helst ting (har hatt det selv). - Hodesmertene er helt uutholdelige, du får høy feber, vondt i nakke og ellers i kroppen. Prikkene kommer vel ved den smittsomme (farlige) hjernehinnebetennelsen når den virkelig har brutt ut... Ikke bekymre deg:-) Åh herrlig, takk skal du ha 0 Siter
Gjest hypokondrus Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Èn prikk er ikkeno' dersom du ikke er syk. Ikke spander glasstest på denslags. Allmenntilstanden er på ingen måte helt fin ved hjernehinnebetennelse. Hehe jeg hadde ei venninne som hadde lest om hjernehinnebetennelse da vi var små, og hun prenta hele tida på det at hvis du får prikker som ikke går bort når du trykker på dem, så er du stort sett ferdig ;P Tror det er litt av det som henger igjen. Nå lurer jeg fælt på hvor denne prikken kommer fra da 0 Siter
tiliti Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hehe jeg hadde ei venninne som hadde lest om hjernehinnebetennelse da vi var små, og hun prenta hele tida på det at hvis du får prikker som ikke går bort når du trykker på dem, så er du stort sett ferdig ;P Tror det er litt av det som henger igjen. Nå lurer jeg fælt på hvor denne prikken kommer fra da Bittelite sprukket blodkar øverst i huden kan gi sånn prikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.