Gå til innhold

Prikker og hjernehinnebetennelse.

Anbefalte innlegg

Gjest hypokondrus
Skrevet

Det kan da umulig ALLTID være hjernehinnebetennelse om man får en prikk som ikke forsvinner hvis man trykker et glass mot den? Jeg har èn nemlig, og hypokonder som jeg er, er det litt skummelt, men allmenntilstanden ellers er jo helt fin. Aner ikke hvor prikken kom fra, den har dukket opp i løpet av natta. Wtf?

Skrevet

Èn prikk er ikkeno' dersom du ikke er syk. Ikke spander glasstest på denslags.

Allmenntilstanden er på ingen måte helt fin ved hjernehinnebetennelse.

Skrevet

Hvis du har fått hjernehinnebetennelse - vil du være så syk at du ikke klarer å gjøre noen som helst ting (har hatt det selv). - Hodesmertene er helt uutholdelige, du får høy feber, vondt i nakke og ellers i kroppen. Prikkene kommer vel ved den smittsomme (farlige) hjernehinnebetennelsen når den virkelig har brutt ut...

Ikke bekymre deg:-)

Gjest hypokondrus
Skrevet

Hvis du har fått hjernehinnebetennelse - vil du være så syk at du ikke klarer å gjøre noen som helst ting (har hatt det selv). - Hodesmertene er helt uutholdelige, du får høy feber, vondt i nakke og ellers i kroppen. Prikkene kommer vel ved den smittsomme (farlige) hjernehinnebetennelsen når den virkelig har brutt ut...

Ikke bekymre deg:-)

Åh herrlig, takk skal du ha :D

Gjest hypokondrus
Skrevet

Èn prikk er ikkeno' dersom du ikke er syk. Ikke spander glasstest på denslags.

Allmenntilstanden er på ingen måte helt fin ved hjernehinnebetennelse.

Hehe jeg hadde ei venninne som hadde lest om hjernehinnebetennelse da vi var små, og hun prenta hele tida på det at hvis du får prikker som ikke går bort når du trykker på dem, så er du stort sett ferdig ;P

Tror det er litt av det som henger igjen. Nå lurer jeg fælt på hvor denne prikken kommer fra da ;)

Skrevet

Hehe jeg hadde ei venninne som hadde lest om hjernehinnebetennelse da vi var små, og hun prenta hele tida på det at hvis du får prikker som ikke går bort når du trykker på dem, så er du stort sett ferdig ;P

Tror det er litt av det som henger igjen. Nå lurer jeg fælt på hvor denne prikken kommer fra da ;)

Bittelite sprukket blodkar øverst i huden kan gi sånn prikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...