Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ikke i ordets riktige forstand, siden jeg ikke godtar noen liten annenrangsbil. Jeg kjører glis;) Prøvde bare å erte deg litt. Kos deg du:-) 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Prøvde bare å erte deg litt. Kos deg du:-) Litt vanskelig å erte meg på akkurat DET området siden jeg alltid har kjørt bra bil (bedre/like bra som samboerne mine).. 0 Siter
Gjest Barchetta Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Har barer sett en for mange kræsja utgaver av akkurat den bilen og det var ikke noe pent syn. Men så har jeg ikke sett så mange andre kræsja biler da, så som sagt er jeg ikke objektiv. I tillegg så liker jeg ikke merket da.. Jeg synes Fiat Barchetta er en nydelig bil! 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg synes Fiat Barchetta er en nydelig bil! Ja, det må du jo bare synes;) jeg synes det stikk motsatte... 0 Siter
Gjest men puntoen er ikke mye lekker Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ja, det må du jo bare synes;) jeg synes det stikk motsatte... http://www.autotudos.hu/kep_het_kep_03_11_fiat_barchetta_nagy.jpg Enig med Barchetta, det er en fin bil. Men Puntoen er ikke like lekker, da.. 0 Siter
Gjest Kona uten bil Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Er vel det ja. Underlig at konene går med på det, men det er vel mange kuede fruer rundt omkring;) Det er helt utrolig at du tror du vet noe om noen (kuet kone) kun på grunnlag av at de synes det er OK at bil nr 2 er dårligere enn bil nr 1. Jeg er ikke opptatt av hvordan en bil ser ut, hvor sprek den er og om den er strøken i lakken. Det er mannen min. Jeg er opptatt av andre ting (hus, møbler, kunst, PC). Er det likestilling bare hvis vi har to like biler? Eller hvis vi begge bestemmer like mye over både det som betyr noe for oss og det som ikke betyr noe? Å leve sammen dreier seg ikke om å "vinne". 0 Siter
amber sun Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Er vel det ja. Underlig at konene går med på det, men det er vel mange kuede fruer rundt omkring;) Kuede fruer?? Jeg kjører også den minste bilen, det er to grunner til det: -mannen min kjører mye mer og lenger enn det jeg gjør. -jeg vil ha en liten bil, som er lett å parkere og lett å kjøre. Når valget står mellom en stasjonsvogn hvor jeg nesten ikke rekker fram til gasspedalen, og en liten, snerten, svart bil som jeg kan suse rundt i, så er valget enkelt. Jeg er opptatt av at bilen er liten, enkel, lett å parkere og at den er litt snerten. Han er opptatt av at bilen er romslig (bruker den på ferier osv), god, litt ekstrating til, strøken i lakken osv. Ingen kuet kone her i gården, selv om det er jeg som kjører konebilen. 0 Siter
Nikki Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Vi har en Fiat Punto - kjøpte den brukt, og for å være ærlig så er det en dritt-bil. Stadig vekk inne på verksted, og ikke til å stole på! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Han kjører mest på barna, han elsker biler, jeg elsker ham. Derfor. Han elsker biler, du elsker han, men han - elsker ikke han deg da? ;-) 0 Siter
Gjest Kona uten bil Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Han elsker biler, du elsker han, men han - elsker ikke han deg da? ;-) Jeg beskrev situasjonen fra mitt ståsted :-) Det er mitt inntrykk at han elsker meg, selv om han kjører gliset og jeg skal kjøre Punto :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 "En slik bil" sier du? En liten bil, mener du? De fleste som har 2 biler og ikke kjører mye/langt begge to har vel oftest en litt større og en litt mindre, greiere by-bil? Selvsagt er det beste sikkerhetsmessig å ha 2 semi-trailere eller Jeep'er, men... Vi bor 5 minutter fra sentrum og kjører mye i byen. Men en liten rotte kunne jeg aldri tenke meg å kjøre rundt i. Sikkert praktisk å kunne parkere på et kumlokk, men det er greit å la bilen ta verste støyten om det smeller. Så her kjører vi forholdsvis store biler begge to (Audi 80 avant og Opel Omega A) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Vi bor 5 minutter fra sentrum og kjører mye i byen. Men en liten rotte kunne jeg aldri tenke meg å kjøre rundt i. Sikkert praktisk å kunne parkere på et kumlokk, men det er greit å la bilen ta verste støyten om det smeller. Så her kjører vi forholdsvis store biler begge to (Audi 80 avant og Opel Omega A) Da lurer du deg selv. Siste modell Punto (for eksempel) er sikrere enn en gammel Omega. Bare sjekk linken som ligger et sted i tråden her... Mindre nyere biler er som regel sikrere enn gamle panserkryssere, utviklingen på sikkerhetsområdet har vært formidabel de siste årene... 0 Siter
Reg@l Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Da lurer du deg selv. Siste modell Punto (for eksempel) er sikrere enn en gammel Omega. Bare sjekk linken som ligger et sted i tråden her... Mindre nyere biler er som regel sikrere enn gamle panserkryssere, utviklingen på sikkerhetsområdet har vært formidabel de siste årene... Liker panserkryssere jeg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.