Gå til innhold

Er Fiat Punto en bra (nok) bil?

Anbefalte innlegg

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ikke i ordets riktige forstand, siden jeg ikke godtar noen liten annenrangsbil. Jeg kjører glis;)

Prøvde bare å erte deg litt. Kos deg du:-)

tommy's tiger
Skrevet

Prøvde bare å erte deg litt. Kos deg du:-)

Litt vanskelig å erte meg på akkurat DET området siden jeg alltid har kjørt bra bil (bedre/like bra som samboerne mine)..

Gjest Barchetta
Skrevet

Har barer sett en for mange kræsja utgaver av akkurat den bilen og det var ikke noe pent syn. Men så har jeg ikke sett så mange andre kræsja biler da, så som sagt er jeg ikke objektiv. I tillegg så liker jeg ikke merket da..

Jeg synes Fiat Barchetta er en nydelig bil!

tommy's tiger
Skrevet

Jeg synes Fiat Barchetta er en nydelig bil!

Ja, det må du jo bare synes;) jeg synes det stikk motsatte...

Gjest Kona uten bil
Skrevet

Er vel det ja. Underlig at konene går med på det, men det er vel mange kuede fruer rundt omkring;)

Det er helt utrolig at du tror du vet noe om noen (kuet kone) kun på grunnlag av at de synes det er OK at bil nr 2 er dårligere enn bil nr 1. Jeg er ikke opptatt av hvordan en bil ser ut, hvor sprek den er og om den er strøken i lakken. Det er mannen min. Jeg er opptatt av andre ting (hus, møbler, kunst, PC). Er det likestilling bare hvis vi har to like biler? Eller hvis vi begge bestemmer like mye over både det som betyr noe for oss og det som ikke betyr noe? Å leve sammen dreier seg ikke om å "vinne".

Skrevet

Er vel det ja. Underlig at konene går med på det, men det er vel mange kuede fruer rundt omkring;)

Kuede fruer??

Jeg kjører også den minste bilen, det er to grunner til det:

-mannen min kjører mye mer og lenger enn det jeg gjør.

-jeg vil ha en liten bil, som er lett å parkere og lett å kjøre. Når valget står mellom en stasjonsvogn hvor jeg nesten ikke rekker fram til gasspedalen, og en liten, snerten, svart bil som jeg kan suse rundt i, så er valget enkelt.

Jeg er opptatt av at bilen er liten, enkel, lett å parkere og at den er litt snerten. Han er opptatt av at bilen er romslig (bruker den på ferier osv), god, litt ekstrating til, strøken i lakken osv.

Ingen kuet kone her i gården, selv om det er jeg som kjører konebilen.

;)

Skrevet

Vi har en Fiat Punto - kjøpte den brukt, og for å være ærlig så er det en dritt-bil. Stadig vekk inne på verksted, og ikke til å stole på!

Skrevet

Han kjører mest på barna, han elsker biler, jeg elsker ham. Derfor.

Han elsker biler, du elsker han, men han - elsker ikke han deg da? ;-)

Gjest Kona uten bil
Skrevet

Han elsker biler, du elsker han, men han - elsker ikke han deg da? ;-)

Jeg beskrev situasjonen fra mitt ståsted :-) Det er mitt inntrykk at han elsker meg, selv om han kjører gliset og jeg skal kjøre Punto :-)

Skrevet

"En slik bil" sier du? En liten bil, mener du? De fleste som har 2 biler og ikke kjører mye/langt begge to har vel oftest en litt større og en litt mindre, greiere by-bil? Selvsagt er det beste sikkerhetsmessig å ha 2 semi-trailere eller Jeep'er, men...

Vi bor 5 minutter fra sentrum og kjører mye i byen. Men en liten rotte kunne jeg aldri tenke meg å kjøre rundt i. Sikkert praktisk å kunne parkere på et kumlokk, men det er greit å la bilen ta verste støyten om det smeller. Så her kjører vi forholdsvis store biler begge to (Audi 80 avant og Opel Omega A)

Skrevet

Vi bor 5 minutter fra sentrum og kjører mye i byen. Men en liten rotte kunne jeg aldri tenke meg å kjøre rundt i. Sikkert praktisk å kunne parkere på et kumlokk, men det er greit å la bilen ta verste støyten om det smeller. Så her kjører vi forholdsvis store biler begge to (Audi 80 avant og Opel Omega A)

Da lurer du deg selv. Siste modell Punto (for eksempel) er sikrere enn en gammel Omega. Bare sjekk linken som ligger et sted i tråden her...

Mindre nyere biler er som regel sikrere enn gamle panserkryssere, utviklingen på sikkerhetsområdet har vært formidabel de siste årene...

Skrevet

Da lurer du deg selv. Siste modell Punto (for eksempel) er sikrere enn en gammel Omega. Bare sjekk linken som ligger et sted i tråden her...

Mindre nyere biler er som regel sikrere enn gamle panserkryssere, utviklingen på sikkerhetsområdet har vært formidabel de siste årene...

Liker panserkryssere jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...