Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 ...med folk i andre land? Link, please? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 icq? takk, icq hadde jeg glemt.. www.icq.com.... får se om jeg finner det jeg ønsker der, takk! 0 Siter
Moraki Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 takk, icq hadde jeg glemt.. www.icq.com.... får se om jeg finner det jeg ønsker der, takk! MSN? Yahoo? IRC? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 MSN? Yahoo? IRC? Du sier noe.. Akkurat nå er jeg ikke i søkehumør eller registrer-deg-humør.. Så kan jeg spørre deg om de har chat-for-spesielle-land der? Og om de har vennskapschat i motsetning til sjekkechat...som vi unektelig har mest av her i landet, såvidt jeg har erfart? (En av fordelene med denne DOLingen, her sitter ikke folk for å finne ny mann/dame) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.