Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Telenor ADSL. Vi har XP Pro.

Vi har en tidvis feil som irriterer.

Hvis jeg sitter og surfer kan det pluselig begynne og gå tregt, bilder blir til røde kryss og tilslutt så står det at siden ikke kan vises.Uansett hvilken side jeg velger.

Jeg kan se på verktøylinjen at jeg er tilkoblet.

Har snakket med Telenor, som ba meg gå på start->kjør og skrive et eller annet med VG. Teknikeren kunne da se at jeg var pålogget. Fremdeles vistes ikke sidene.

Han sa at feilen ikke ligger hos dem , men at det må være IE feil. Og at jeg kanskje kunne prøve et annet operativsystem.

Jeg liker ikke Opera, men hva kan jeg selv gjøre for å fikse" IE.

Noen forslag?

Skrevet

Dette høres ut som en feil "på din side" ja. Enten i operativsystemet eller nettleseren. Om du ikke liker Opera kan du kanskje forsøke Firefox? Firefox ligner mye mer på IE i brukergrensesnittet.

Om ikke annet så kan det å forsøke en annen nettleser hjelpe deg å finne ut om problemet er i IE eller om det er selve operativsystemet som lager problemer.

Skrevet

Det var vel en annen browser de mente, og ikke et operativsystem tenker jeg. Hvis du installerer noe annet enn windows så kan du ihvertfall ikke vente deg noe support. Gjør som citoyen sier, forsøk Opera eller Firefox (personlig liker jeg sistnevnte best).

"........................."

Skrevet

Det var vel en annen browser de mente, og ikke et operativsystem tenker jeg. Hvis du installerer noe annet enn windows så kan du ihvertfall ikke vente deg noe support. Gjør som citoyen sier, forsøk Opera eller Firefox (personlig liker jeg sistnevnte best).

De tenkte sikkert på en annen Windows-versjon.

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig browser

Skrevet

De tenkte sikkert på en annen Windows-versjon.

Mulig.

"....................."

Costa1365380367
Skrevet

Sist dette skjedde med meg, så var det min hub/switch som var gåen. Jeg var tilkoblet, men surfingen gikk i intervaller, og det ble gradvis verre. Min bredbåndsleverandør sa at alt skulle være i orden.

Hvis det fungerer å bytte nettleser, så er det nok IE det er noe galt med, uten at jeg vet hva. Forsøk å last ned Opera bare for å se om det fungerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...