Gå til innhold

"Ekstern Pålogging" popper opp hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg starter pc'en popper "Ekstern pålogging"-boksen (den jeg kobler meg opp mot internett på) opp.

Selv om jeg velger "Avbryt" popper den bare opp på nytt. Dette kan den gjøre opptil 20 ganger før den blir borte. Dette er sinnsykt irriterende...!!

Den startet slik etter at jeg installerte antivirus-pakka etc. tilsendt fra Telenor ( ! )

Hvordan får jeg sørget for at denne ikke popper opp i tide og utide??

Costa1365380367
Skrevet

Forsøk ->Control Panel ->Internet Options ->Connections

Se om du kan velge Never Dial a Connection ellernoe. Det er flere år siden jeg brukte ekstern pålogging, så jeg har glemt hvordan steinøksa fungerer :)

Man pleier også kun å ha én slik ekstern påloggings profil, mulig du har fått noen til etter denne installeringen, og alle forsøker logge seg på.

Jeg ble nysgjerrig på hvilket nummer den eksterne påloggingen vil slå. Med ekstern pålogging så er det jo lett å få virus som endrer tlf-nummeret man slår, slik at man surfer via Malaysia til 300kr pr.min.

Skrevet

Jeg ville heller slått av funksjonen for automatisk internett-oppdatering på virus-programmet, men da MÅ du oppdatere manuelt når du først er på internett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...