Gå til innhold

Hjelp meg litt her, dere kloke: Går det an å

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestille ting og tang (skal ha en DVD - samling)på internett, uten å bruke kredittkort? - Altså få regning?

Skal bestille fra England.

Eller kanskje dere vet om noen norske steder, hvor jeg kan bestille?? Skal ha Darling Buds of May/Livet med Larkins.

Og ikke si at jeg kan søke - har gjort det, og skjønner ikke stort....dum? ja sikkert....

Gjest teatrika
Skrevet

Jada, det er mange steder der du har valget om du vil betale med kredittkort, regning i pakka eller postoppkrav. Har selv handlet fra utlandet uten å brukt kredittkort. Kommer på stående fot ikke på noen nettsteder, men dette finner du sikkert...Lykke til!

Gjest Har bestillt, så problemet utgår!
Skrevet

*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...