Gå til innhold

Hva heter den ormekuren som tar alt?

Anbefalte innlegg

Gjest Katteliten
Skrevet

Jeg vet at den finne si pasta, og at den tar alt, men jeg husker ikke navnet?

Og vet du hva den koster?

Skrevet

Tenker du på ormekur for katter? Husker ikke hva den jeg bruker heter, men den kostet rundt 60 kroner hvis jeg ikke husker feil.

"........................"

Gjest Katteliten
Skrevet

Tenker du på ormekur for katter? Husker ikke hva den jeg bruker heter, men den kostet rundt 60 kroner hvis jeg ikke husker feil.

"........................"

Ja, til katter.

Takk for info!

Men hva var det nå den het? Tenker så det smeller, men...

Skrevet

Ja, til katter.

Takk for info!

Men hva var det nå den het? Tenker så det smeller, men...

Jeg vil tippe at de vet det på apoteket. Hvis ikke er det vel bare å ringe en veterinær og spørre?

"......................."

Gjest Katteliten
Skrevet

Jeg vil tippe at de vet det på apoteket. Hvis ikke er det vel bare å ringe en veterinær og spørre?

"......................."

"Panacur tar egg i tillegg til larver og voksen orm, og der er behandlingen 3 dager etter hverandre. Nå har det også kommet en Panacur oralpasta til katt, og der kan voksne dyr behandles i kun 2 dager. Mange synes kanskje det er lettere å behandle i to eller tre dager etter hverandre, istedet for at de må huske å gjenta behandlingen etter 14 dager. Om man er usikker på om katten har bendelorm eller spolorm er det også mer forsvarlig å bruke Panacur, siden Banminth kun tar spolorm og hakeorm, og ikke bendelorm. Panacur tar spolorm, hakeorm, piskeorm og bendelorm (Taenia artene, som er de vanligste bendelormene på katt i Norge idag). Om man har utelukket spolorm, og vet sikkert at det er bendelorm katten har, kan man bruke Droncit som tar kun bendelorm."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...