Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt....

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

...ei brakke? Jeg trenger ei vinterisolert brakke for å arbeide i om vinteren. Har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt noe slikt?

Skrevet

Prøv det lokale vegvesenet. Vet noen som har fått kjøpt brukte brakker derfra til en meget god pris :-)

Gjest Tidligere snekker
Skrevet

Om du har en videregående skole i nærheten som har byggfag-klasser,så kan du høre der om de kan lage det.

Gikk selv i byggfag-klasse og da var det stort sett sånne oppdrag vi hadde.

mil1365380270
Skrevet

Var noen som annonserte brakker før sommerferien, men hvem??? Leser aftenposten, så det sto kanskje der...

Ellers var det brakker til leie på Skedsmo, kanskje han vil selge også?

Var vel ikke mye til hjelp det her....

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hvis du ikke får tak i brukt... Så er lissom brakke ensbetydende med 'Moelven-brakke" for meg. Så da er det er firma som heter Moelven som lager dem... skal vi se:

http://www.moelven.com/

http://byggmoduler.moelven.com/index.asp?menuItem=L2

"Moduler, det rasjonelle byggesystem "

"Moelven brakker er et begrep vi er stolte av. Kjent og annerkjent helt siden produksjonen startet tidlig i 1950- årene. "Moelvenbrakka" har i takt med tiden gjennomgått en rivende utvikling, og dagens byggmoduler tilfredsstiller alle krav.

Moelven er Skandinavias største produsent av prefabrikerte moduler i tre, og har levert over 100 000 enheter."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...