Gjest kkkkk Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Trenger mer ram til pc`en min, det er en: pentium3, 500mhz, det står en ram-brikke i den heter DIMM 64 MB PC 100, men har ikke lyst å betale en masse for en sånn brikke da pc`en er gammel. Hvor får jeg tak i billig ram? Har også skrevet et innlegg lengre ned om driver til lydkort, men ingen har svart, noen som kunne svart på den? 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hvis du kun har 64MB ram så trenger du virkelig mer, ja. Men rimelig ram finnes ikke - ram er dyrt, selv de rimeligere fabrikatene. Ta en titt på komplett.no, f.eks. ".........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Når det gjelder spørsmålet om lydkort: Hva slags svar er du ute etter, egentlig? Neppe mange her som sitter på drivere til kortet ditt, og neppe mange som gidder å finne det for deg. Hvis du har lastet ned de riktige driverne fra produsenten, og de ikke fungerer, så ligger problemet sansynligvis hos deg. ".........................." 0 Siter
tiliti Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 sdram pc100 koster ikke stort brukt, sjekk bruktmarkedet til hardware.no og qxl. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 sdram pc100 koster ikke stort brukt, sjekk bruktmarkedet til hardware.no og qxl. Hvis du får tak i det brukt kan du nok komme rimelig ut av det, ja. "............................" 0 Siter
tiliti Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Nå svarte jeg egentlig muligens på en annen ramtype(?) men uansett er det rimelig på bruktmarkedet, så sjekk der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.