Gå til innhold

Ram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger mer ram til pc`en min, det er en: pentium3, 500mhz, det står en ram-brikke i den heter DIMM 64 MB PC 100, men har ikke lyst å betale en masse for en sånn brikke da pc`en er gammel.

Hvor får jeg tak i billig ram?

Har også skrevet et innlegg lengre ned om driver til lydkort, men ingen har svart, noen som kunne svart på den?

Skrevet

Hvis du kun har 64MB ram så trenger du virkelig mer, ja. Men rimelig ram finnes ikke - ram er dyrt, selv de rimeligere fabrikatene. Ta en titt på komplett.no, f.eks.

".........................."

Skrevet

Når det gjelder spørsmålet om lydkort:

Hva slags svar er du ute etter, egentlig? Neppe mange her som sitter på drivere til kortet ditt, og neppe mange som gidder å finne det for deg. Hvis du har lastet ned de riktige driverne fra produsenten, og de ikke fungerer, så ligger problemet sansynligvis hos deg.

".........................."

Skrevet

sdram pc100 koster ikke stort brukt, sjekk bruktmarkedet til hardware.no og qxl.

Skrevet

sdram pc100 koster ikke stort brukt, sjekk bruktmarkedet til hardware.no og qxl.

Hvis du får tak i det brukt kan du nok komme rimelig ut av det, ja.

"............................"

Skrevet

Nå svarte jeg egentlig muligens på en annen ramtype(?) men uansett er det rimelig på bruktmarkedet, så sjekk der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...