Gå til innhold

Hyyyyyyl! Jeg gikk glipp av akutten i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som er så hekta, herregud. Går det i reprise? Og hvis ikke, kan noen gi meg et kort (eller langt, langt er fint:) referat av episoden?

*fortsetter å denge hodet i bordkanten*

Videoannonse
Annonse
Gjest følger ikke med altså
Skrevet

Kanskje du finner resymé av episodene på nettet et sted, sånn som med en del andre TV-serier. Heter den ikke E.R på ytenlandsk.

Skrevet

"On Thanksgiving, the staff struggles with a shortage of doctors as Abby (Maura Tierney) treats an HIV-positive woman (guest star Amy Pietz ) who thinks she might be pregnant while suffering from severe bleeding.

A helicopter crashes on the roof, falling into the ambulance bay where it lands on dr. Romano and causes a huge explosion.

Pratt and Morris are pretty lucky: Romano had just fired Pratt and caught Morris smoking weed in the ambulance bay.

Susan worries that Chuck was onboard, although it turns out he wasn't, even though he does have some internal injuries. He'll be fine though. Abby daydreams about what Carter's up to in Africa. Luka enjoys Thanksgiving dinner with Sam and her son Alex."

monique1365380367
Skrevet

Romano fikk et helikopter i hodet.

men hvor ble han av ? Romano altså....det fikk vi ikke vite......grrr

Skrevet

men hvor ble han av ? Romano altså....det fikk vi ikke vite......grrr

Han ble jo funnet under helikopteret, rett før episoden sluttet.

Han ble jo truffet, og kom seg vel ikke derfra i live.?

Skrevet

Romano fikk et helikopter i hodet.

Hehe, det var det viktigste, ja.

Skrevet

Tror nok ganske sikkert at Romano var most under der, ja...

Skrevet

Men vi vet ikke da.

Fortsettelse neste nummer.....

Gjest stoiker
Skrevet

Det så ut som om Romano fikk helikopteret i hodet og at brannmannskapene muligens fant ham most under det da det omsider ble løftet bort.

Jeg ser imidlertid for meg at Romano i sjokk løp fra stedet, likevel, og vil bli funnet i et smug eller et annet sted, med hukommelsestap av sjokket. Kanskje sjokket til og med gjør ham til en hyggelig fyr? Eller tvinger ham til å bearbeide traumet fra da han mistet armen, kanskje er det tapet av armen som har gjort ham _enda_ slemmere mot andre enn han var før?

Tipper de tre som sitter og spiser - Kovac og mor og sønn - kanskje blir de som finner ham i det smuget der han sitter på huk og hutrer i sjokktilstand...Kovac har jo selv vært gjennom forferdelige tramer og er kanskje nettopp riktig person til å hanskes med Romanos seinskader?

For den ufordragelige karakteren kan da ikke bare forsvinne ut av serien uten et adjø, vel? Tenker jeg.

Jeg _må_ virkelig få med meg neste episode av Akutten, med andre ord!

lille, store, redde meg
Skrevet

Det var dumt du gikk glipp av akuratt den episoden, for det var den beste noen gang.

Etterlys et opptak!

Skrevet

Han er død, ja.

Gjest teatrika
Skrevet

Ble ikke funnet nei...vi så bare at de heiste opp helikopteret og at de sjekket under. Men de fant ham ikke...kommer sikkert i neste episode...

Kan jo hende at han sitter i full psykose på en eller annen dass også, siden han så et helikopter som han har blitt LITT redd for etter at han fikk kappet av armen...

Skrevet

Er du sikker?

Han begraves i hvert fall i neste episode, så det spørs selvsagt hvor langt de trekker det..

Skrevet

Han begraves i hvert fall i neste episode, så det spørs selvsagt hvor langt de trekker det..

Jaja, like greit.

Han var ikke min store helt likevel ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...