Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg knerta nettopp en av de tusenvis av irriterende fluene som flyr rundt her, og så ble det en stor, rød flekk på avisen.

Suger fluer blod? Eller har de blod? De fluene jeg har knertent tidligere har aldri vært sånn.

Alt man kan lure på! ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Det er noen ganske små fluer som biter.

Hihihi, da må denne fluen i så tilfelle ha vokst seg ganske stor på alle den har bitt, for dette var en middels husflue.

Beste hilsen fra

Skrevet

Hihihi, da må denne fluen i så tilfelle ha vokst seg ganske stor på alle den har bitt, for dette var en middels husflue.

Beste hilsen fra

Det var det jeg mente med ganske små. Det er ikke de svære :) Det kjennes ut som det plutselig klør når de biter. Dårlig forklart, men det gjør i hvert fall ikke vondt.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg tror de har blod. Griseri å mose fluer, ja :P

Gjest millinissis
Skrevet

Har de blod? Selvfølgelig har de blod, alle levende vesener har blod...det trodde jeg da alle visste...

Skrevet

Har de blod? Selvfølgelig har de blod, alle levende vesener har blod...det trodde jeg da alle visste...

Ja, men neppe sånne mengder som det var i den fluen jeg knerta ;o) De fleste fluene jeg knerter er full av svart og "gul" gugge. Ikke rødt blod, slik som vi mennesker har. For at alle levende vensen har "blod" er vel rimelig selvfølgelig. Men det trenger ikke nødvendigvis være rødt. Lite av det i snegler, krabber og veps feks ;o)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...