Gjest Butikkdama Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Er det riktig an det betales likt for lørdag og søndag ? Trodde det var mer timesbetalt for søndagsjobbing ? 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg fikk 100% da jeg jobbet søndager, men det stod svart på hvitt i kontrakten. Vet ikke om det har noe å si.. kanskje hvis det ikke står noe om det i kontrakten så gjelder det ikke? 0 Siter
Gjest Butikkdama Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg fikk 100% da jeg jobbet søndager, men det stod svart på hvitt i kontrakten. Vet ikke om det har noe å si.. kanskje hvis det ikke står noe om det i kontrakten så gjelder det ikke? Hmmmm...vi skal følge vanlige lover gjennom handel og kontor i norge.... 0 Siter
Gemini Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hmmmm...vi skal følge vanlige lover gjennom handel og kontor i norge.... Sjekk handel og kontor sine nettsider, det er vel en tariff-avtale der? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.