Gå til innhold

Falske venner ?

Anbefalte innlegg

Gjest skuffet og lei
Skrevet

Har ei venninde som jeg synes går ganske langt over streken:(

Som feks for ei drøy uke siden.

Vi har bestilt reise til bulgari for ei uke og vi er fem som reiser.Har ei x venninde som surret med mann min da det var slutt mellom oss og en gang etter vi ble sammens igjen. Den andre såkalte falske venninden min vet jeg ikke tåler synet av henne og har klart og be min x venninde og tre andre nære venner til. Syns ikke dere dette blir litt drøyt da hun er min "bestevenninde" og vet hva jeg føler om hun.Andre som satt der påstår dette var av ren ondskap,siden de ikke er mine nære venner,men forstår hvor såret jeg er av dette.Skal jeg virkelig akseptere dette av henne? For min del har jeg blåst fra meg til henne og trapper henne pent og pyntelig ut av vennekretsen fra nå. Sånn stille og rolig,hvis dere forstår. Kan ikke kalle henne venn etter dette????? Har forresten avbestilt turen min.Håper på noen gode råd

Skrevet

Du trenger vel egentlig ikke råd...du har tatt avgjørelsen om å kutte henne ut og du har avbestilt reisen din.

Da må du vel bare fortsette livet uten henne og satse på venner som er mer verdt...

Vet ikke jeg, men min venninde hadde nok ikke gjort noe slikt mot meg nei, men så har jeg få men gode venner...

Se fremover...lykke til videre.

Hilsen...

Skrevet

slike "venner" er ikke verdt krefter og tid som du kan bruke på andre, mer trofaste venner!

Gjest andre gode råd har jeg ikke
Skrevet

Den beste hevnen du kan få er å leve et godt liv uten din såkalte venninne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...