Gjest Iznowgood_still Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Vet noen hvor det finnes en bautastein inntil E6 i Gudbrandsdalen? Den er på høyre side når man kjører nordover... Kan det være på Kvam? 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Mulig jeg er helt fjern, men hva er en Bautastein? 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Mulig jeg er helt fjern, men hva er en Bautastein? Har du sett filmene eller lest bladene med Asterix? Sånn diger stein som Obelix lager. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det står en rett før du kommer til Lillehammer, tror jeg? Men den er satt opp i forbindelse med OL, var sikkert ikke den du tenkte på. 0 Siter
laban Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Skottetoget, Sinclair? http://www.kvam.gs.ol.no/gdalen/sinclair.htm 0 Siter
puttelull Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det står en rett før du kommer til Lillehammer, tror jeg? Men den er satt opp i forbindelse med OL, var sikkert ikke den du tenkte på. Må bare være pirkete: Hvis du kjører nordover mot Lillehammer, så er du _ikke_ i Gudbrandsdalen!!! Men du mente sikkert at du kjører sørover mot Lillehammer, og _da_ er du så klart i nevnte dalføre! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Må bare være pirkete: Hvis du kjører nordover mot Lillehammer, så er du _ikke_ i Gudbrandsdalen!!! Men du mente sikkert at du kjører sørover mot Lillehammer, og _da_ er du så klart i nevnte dalføre! Jeg er klar over det, men la inn et slingringsmonn i tilfelle hovedinnlegger ikke var klar over det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.