Gå til innhold

Bauta i Gudbrandsdalen? Hvorhen?

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Vet noen hvor det finnes en bautastein inntil E6 i Gudbrandsdalen? Den er på høyre side når man kjører nordover... Kan det være på Kvam?

monique1365380367
Skrevet

Mulig jeg er helt fjern, men hva er en Bautastein?

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Mulig jeg er helt fjern, men hva er en Bautastein?

Har du sett filmene eller lest bladene med Asterix? Sånn diger stein som Obelix lager.

Gjest mor i juni
Skrevet

Det står en rett før du kommer til Lillehammer, tror jeg? Men den er satt opp i forbindelse med OL, var sikkert ikke den du tenkte på.

Skrevet

Det står en rett før du kommer til Lillehammer, tror jeg? Men den er satt opp i forbindelse med OL, var sikkert ikke den du tenkte på.

Må bare være pirkete: Hvis du kjører nordover mot Lillehammer, så er du _ikke_ i Gudbrandsdalen!!!

Men du mente sikkert at du kjører sørover mot Lillehammer, og _da_ er du så klart i nevnte dalføre!

Gjest mor i juni
Skrevet

Må bare være pirkete: Hvis du kjører nordover mot Lillehammer, så er du _ikke_ i Gudbrandsdalen!!!

Men du mente sikkert at du kjører sørover mot Lillehammer, og _da_ er du så klart i nevnte dalføre!

Jeg er klar over det, men la inn et slingringsmonn i tilfelle hovedinnlegger ikke var klar over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...