Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 fant du symaskinen din tilslutt, da?? Hjalp vi deg? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hvorfor eddik? se tråden VHS-->DVD - camilla`n (2004.08.17 10:03) 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 I en sen overtidskveldstime - så ringte gubben fra jobben og sa han hadde tenkt.....og lurte på om den kunne stå mellom pipa og veggen på kottet på loftet. Nei, - der hadde jeg jo lett - der sto det bare 4 pappesker med mine gamle skolebøker - JO, sa han - den står der!!! - Herregud for mas, tenkte jeg - jeg har j osett OVERALT....og så tok jeg vekk eskene - og jovisst - der stod den - nederst, innerst - sånn at det så ut som kartongene gikk helt "inn" Kjolen min er ferdig, og skjørtet til Plutt likeså - så nå kan vi gå i bryllup! :-) HURRA! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 I en sen overtidskveldstime - så ringte gubben fra jobben og sa han hadde tenkt.....og lurte på om den kunne stå mellom pipa og veggen på kottet på loftet. Nei, - der hadde jeg jo lett - der sto det bare 4 pappesker med mine gamle skolebøker - JO, sa han - den står der!!! - Herregud for mas, tenkte jeg - jeg har j osett OVERALT....og så tok jeg vekk eskene - og jovisst - der stod den - nederst, innerst - sånn at det så ut som kartongene gikk helt "inn" Kjolen min er ferdig, og skjørtet til Plutt likeså - så nå kan vi gå i bryllup! :-) HURRA! Jøss, har du synsk mann? 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jøss, har du synsk mann? Ja, men bare i kott! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.