Gå til innhold

Hva har skjedd med svømmegutta i ol???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her benker jeg meg foran tv'n og skal se herresvømming - og hva skjer? Når i heiteste huleste begynte _menn_ å svømme med heldrakt? Meganedtur.

Skrevet

He he he... I know. Det er nok ei stund sida, det. Siden de fant opp et materiale som gir mindre motstand enn hud i vann.

Synd, for ingenting er som en svømmekropp :-)

(Tufte er ikke så værst da)

Skrevet

*tiltredes*

:(

Jeg stemmer forøvrig for at sandvolley-gutta også kun skal spille i tanga (og uten t-skjorte(!)) sånn som jentene. *s*

tommy's tiger
Skrevet

Det er bare damer som må være nesten nakne vettu.. Ser jo strandvolley jentene.. Utrolig teit og sjåvinistisk.

Gjest fletteline
Skrevet

He he he... I know. Det er nok ei stund sida, det. Siden de fant opp et materiale som gir mindre motstand enn hud i vann.

Synd, for ingenting er som en svømmekropp :-)

(Tufte er ikke så værst da)

Men ror han i bar overkropp?

Skrevet

Men ror han i bar overkropp?

Nei, dessverre. Når det kreves at beackvolleyball-bærtene skal spille i små bikinier, kunne de godt krevd at roerne rodde i bar overkropp....

Skrevet

Nei, dessverre. Når det kreves at beackvolleyball-bærtene skal spille i små bikinier, kunne de godt krevd at roerne rodde i bar overkropp....

Man trenger verken god fantasi eller røntgensyn for å se at at overkroppen til Tufte er flott:)

Gjest fletteline
Skrevet

Man trenger verken god fantasi eller røntgensyn for å se at at overkroppen til Tufte er flott:)

Nei, men jeg vil ikke leve i fantasien - jeg vil SE.

Skrevet

*tiltredes*

Jeg stemmer forøvrig for at sandvolley-gutta også kun skal spille i tanga (og uten t-skjorte(!)) sånn som jentene. *s*

JA!!!

Og zooming inn på rumpene der de viser tegn! Det gjør producer under damekampene, men under herrekampene vises dette stort sett ikke....

Skrevet

I de opprinnelige lekene var alle utøverne splitter naken. Men den gang fikk ikke kvinner adgang.....

Det er nok for at dere ikke skal sikle så mye over de deilige mannekroppene.

Gjest Stemmer jeg for
Skrevet

*tiltredes*

Tanga er ikke fint på gutter da, men sexye boxera og bar overkropp!

Skrevet

I de opprinnelige lekene var alle utøverne splitter naken. Men den gang fikk ikke kvinner adgang.....

Det er nok for at dere ikke skal sikle så mye over de deilige mannekroppene.

Jeg ber ikke om at de skal være nakne, men det hadde holdt med en liten badebukse da - trenger da for svarte ikke heldrakt!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Du er lite oppdatert, Lillemus.. Det er lenge sia svømmerne begynte å trekke på seg imitert haiskinn.

Men så må det sies at mange av de mannlige svømmerne nøyer seg med dette stoffet på beina, og har overkroppen fri (og glattbarbert..)

Det er én svømmer i verdenseliten som fortsatt sverger til den gamle drakta, søk på Alexander Popov, så får du se.

Mvh tidligere svømmer,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...