Gå til innhold

Nå må sandvolley-duoen klare seg uten prevensjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det høres krekslig ut å gå med p-plaster synlig (nå vet ikke jeg hvordan det ser ut, men...).

Æsj...

Skrevet

Jeg mener at du bare leste overskriften? Poenget var ikke at disse to trenger prevensjon under OL, men at de er sponset av en produsent av p-plaster, og dermed bruker dem under kampene som reklame.

Gjest solkrem
Skrevet

Jeg mener at du bare leste overskriften? Poenget var ikke at disse to trenger prevensjon under OL, men at de er sponset av en produsent av p-plaster, og dermed bruker dem under kampene som reklame.

Jeg leste hele artikkelen.

Skrevet

Synes det høres krekslig ut å gå med p-plaster synlig (nå vet ikke jeg hvordan det ser ut, men...).

Æsj...

Det ser ut som et vanlig plaster. Firkanta, ca. 3 x 3 cm, hudfarget. Kræksli' var vel ikke akkurat rette ordet, synes jeg.

Skrevet

Det ser ut som et vanlig plaster. Firkanta, ca. 3 x 3 cm, hudfarget. Kræksli' var vel ikke akkurat rette ordet, synes jeg.

Jo, jeg synes vanlig plaster er ekkelt også jeg...

Skrevet

Jo, jeg synes vanlig plaster er ekkelt også jeg...

Vil de ikke få blødninger når de bare fjerner plasteret sånn midt inni syklusen? Det er sikkert kult når man spiller beachvolley i bikini med hele verden som tilskuere.

Skrevet

Æsj...

Jeg var på byen en gang, og befant meg på dansegulvet. Rett ved siden av meg danset en jente i en trang liten singlett, med p-plasteret plassert veldig synlig på skulderen.. Jeg syns ikke det var så fint. Det må da gå an å sette det et sted det ikke er så synlig?

Mulig jeg er litt prippen nå da..=)

Skrevet

Vil de ikke få blødninger når de bare fjerner plasteret sånn midt inni syklusen? Det er sikkert kult når man spiller beachvolley i bikini med hele verden som tilskuere.

Det er jo ikke vanskligere enn å plassere plasteret under bikinien der det ikke synes.....

Det er selvfølgelig fullt tillatt, men produktplassering er derimot "veldig" ulovelig i OL.

Gjest forslag
Skrevet

De kan ha det et ikke-synlig sted. Som på rompa.

Skrevet

Det er jo ikke vanskligere enn å plassere plasteret under bikinien der det ikke synes.....

Det er selvfølgelig fullt tillatt, men produktplassering er derimot "veldig" ulovelig i OL.

Tror ikke bikinibuksene til strandvollyballjentene er store nok til å dekke plasteret:)

Gjest fletteline
Skrevet

Jeg var på byen en gang, og befant meg på dansegulvet. Rett ved siden av meg danset en jente i en trang liten singlett, med p-plasteret plassert veldig synlig på skulderen.. Jeg syns ikke det var så fint. Det må da gå an å sette det et sted det ikke er så synlig?

Mulig jeg er litt prippen nå da..=)

Hun var vel ute etter å signalisere at gutta kunne få et "ligg" uten at hun ble med barn!

Hvor kan man ha dette plasteret da, hvis man har trang t-skjorte og miniskjørt?

Skrevet

Tror ikke bikinibuksene til strandvollyballjentene er store nok til å dekke plasteret:)

he-he...de er små ja, men SÅ store er nok ikke disse plastrene:-)

Skrevet

Hun var vel ute etter å signalisere at gutta kunne få et "ligg" uten at hun ble med barn!

Hvor kan man ha dette plasteret da, hvis man har trang t-skjorte og miniskjørt?

Det går vel an å sette det på hofta eller bak på rumpa?

Skrevet

Kanskje det var et forsøk på litt humor?

"..........................."

Skrevet

Det går vel an å sette det på hofta eller bak på rumpa?

Nei pokker heller! Når jeg trekker trusa hennes nedover rumpa, så skal det ikke være noe p-plaster som ødelegger helhetene. :-)

"............................"

Gjest fletteline
Skrevet

Nei pokker heller! Når jeg trekker trusa hennes nedover rumpa, så skal det ikke være noe p-plaster som ødelegger helhetene. :-)

"............................"

Enig i at rompa må være et dårlig alternativ. Men kan man liksom ha den på ryggen eller på siden?

Dette vet vel du siden du er mann (-:

Skrevet

Enig i at rompa må være et dårlig alternativ. Men kan man liksom ha den på ryggen eller på siden?

Ja, litt ned på ryggen tror jeg er en god plassering. Under BH-hempen f.eks, så blir det litt skjult.

"............................."

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Er det ikke sånn at p-plasteret ikke skal plasseres på puppene da? (og/eller rumpa) pga hormonene?

Uansett er der ikke mange valgmuligheter for volleyjentene å sette plasteret for at det skal være usynlig med de små bikiniene de har på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...