Gå til innhold

Hva har skjedd med DOL i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her kommer jeg tilbake etter å ha "savnet" dere litt, også er her bare ulumskheter, krangling og rett og slett uhyggelig nesten å være...

Kan noen av dere forklare hva som i allverden har skjedd her inne?

Please:)

Gjest Pricilla
Skrevet

Har vært her lite selv i det siste, men kan ikke si jeg oppfatter det samme som deg? Men skrifttypen er endret, og det er irriterende! ; )

Velkommen tilbake da! ; )

Gjest Shooting star
Skrevet

Jeg er temmelig ny her.. så vet ikke helt hvordan det har vært tidligere.. Men jeg oppfatter ikke DOL som et uhyggelig sted å være. Du har helt sikkert rett at det finnes både kranglefanter og ufine folk her, men det går an å prøve å styre unna å konsentrere seg om "oss seriøse" ;o)

Gjest drittsekker
Skrevet

Ååhh, det er de to mannsjåvinistene Pappa Bjørn og petter smart som har gått til angrep på alenemødrene.

Nå har pappa bjørn takket for seg, vi venter bare at den usmarte også sender avskjedshilsen på meldinger. Da blir det fest!

Skrevet

Ååhh, det er de to mannsjåvinistene Pappa Bjørn og petter smart som har gått til angrep på alenemødrene.

Nå har pappa bjørn takket for seg, vi venter bare at den usmarte også sender avskjedshilsen på meldinger. Da blir det fest!

Så lett blir dere ikke kvitt meg, men jeg tar en ukes ferie i neste uke, så da blir det vel full fest.

Skrevet

Har vært her lite selv i det siste, men kan ikke si jeg oppfatter det samme som deg? Men skrifttypen er endret, og det er irriterende! ; )

Velkommen tilbake da! ; )

Så bare at det var litt krangling og skittkasting, men jeg tåler det:) hehe... Bare litt synd at folk forsvinner, selv om jeg har sagt at jeg skulle gjøre det samme selv en gang, men sånn ble det ikke... klarer ikke å holde meg borte see:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...