melbatoast Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 ..er det mulig å få kaffe og kake der også?? Eller er det bare en pub med øl og drinker?? Har blitt invitert dit med i kveld, men ingen av de jeg skulle gå med visste hva slags sted det var.. 0 Siter
Prozak Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Der får du mat, kaffe, kaker, øl, vin og sprit :-) "........................." 0 Siter
favn Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Litt sent kanskje, men er ikke det en brun kafé/pøbb på Majorstua? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Litt sent kanskje, men er ikke det en brun kafé/pøbb på Majorstua? Den Gamle Major var en brun pub, men de pusset opp for ca fem år siden, og det ble et utested for litt yngre mennesker enn det opprinnelige klientellet. Laget i litt sånn gammelt apotek / skrekk-laboratorie-stil, med hjerner nedlagt på sprit, skumle reagensrør (med grønn røyk stigende opp) osv 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg liker stedet. Og ja, jeg tror de har kaker også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.