Gjest midia Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hjelp! Noen som har gode råd til meg om hva jeg kan gjøre med nakken min? I går morrest strekte jeg nakken på ei side,å det gjør at jeg ikke klarer å snu på hodet uten at det gjør sinnsykt vondt! Det er vondt hele tiden også,men enda værre når jeg kikker til sidene. Har smurt på Ibux gelè og Mentolatum men det hjelper ikke. Gode råd mottas med stor takk! 0 Siter
Gjest nesten blind Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tror jeg må bestille time hos øyelege, jeg leste stekt naken 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tror jeg må bestille time hos øyelege, jeg leste stekt naken Det leste jeg også! Lurer på hva Freud ville mene om en slik misforståelse.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tror jeg må bestille time hos øyelege, jeg leste stekt naken *LOL* Det skulle kanskje stått strekkt? Det er jo litt sol igjen så jeg kan jo prøve å steke den litt. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Somadril og kalde omslag. Er det krem eller tabletter? reseptfritt? Trodde kaldt omslag gjorde det værre jeg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Er det krem eller tabletter? reseptfritt? Trodde kaldt omslag gjorde det værre jeg? Tabletter som er på resept. Det er visnok kalde omslag som er tingen. Husker ikke hvorfor. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tabletter som er på resept. Det er visnok kalde omslag som er tingen. Husker ikke hvorfor. Skal til legen i morgen med gutten,så jeg får spørre på resept da. Får prøve kalde omslag i kveld,+ at jeg skal/må ha massasje av sambo. Takk for tips! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Skal til legen i morgen med gutten,så jeg får spørre på resept da. Får prøve kalde omslag i kveld,+ at jeg skal/må ha massasje av sambo. Takk for tips! Jeg vet at det er kalde omslag som er inn men jeg har god erfaring med å dusje nakken med varmt vann, lenge. Jeg synes kalde omslag er ubehagelig. 0 Siter
Gjest pippipen Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tabletter som er på resept. Det er visnok kalde omslag som er tingen. Husker ikke hvorfor. Det er hvis det er betennelse en skal bruke kalde omslag og ved forstuing..vet ikke om en skal det ved nakkestrekk. Nakkestrekk er noe som går over, det er ikke noe kronisk, det varer vanligvis ikke mer enn 2 dager. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hva med og prøve en kiropraktor, eller akupunktur...det hjelper....garantert! Det vet jeg, for jeg har vært der selv =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er hvis det er betennelse en skal bruke kalde omslag og ved forstuing..vet ikke om en skal det ved nakkestrekk. Nakkestrekk er noe som går over, det er ikke noe kronisk, det varer vanligvis ikke mer enn 2 dager. Men når eldstemann spiller fotball og får strekk, legger de på ispose. Gjør de ikke det da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.