Gå til innhold

konebytte på tv

Gjest enda en ny reality-serie

Anbefalte innlegg

Gjest tåpelig så til de grader...........
Skrevet

Jeg er helt imot reality serier. Syns alle er så patetiske at det ikke går an. Da første Big Brother kom, var det jo litt morsomt, for det var noe nytt (selv om robinson hadde kommet før), men etterhvert som andre reality serier begynte å komme bler jeg rett å slett kvalm av hele konseptet. Det verste syns jeg var 24/7...men konebytte er jo også helt på tryne!!

Den klart mest tragiske er den amrikanske, der de skal selge en liten baby! Men ingenting overrasker meg lenger..

Gjest lei reality
Skrevet

Jeg er helt imot reality serier. Syns alle er så patetiske at det ikke går an. Da første Big Brother kom, var det jo litt morsomt, for det var noe nytt (selv om robinson hadde kommet før), men etterhvert som andre reality serier begynte å komme bler jeg rett å slett kvalm av hele konseptet. Det verste syns jeg var 24/7...men konebytte er jo også helt på tryne!!

Den klart mest tragiske er den amrikanske, der de skal selge en liten baby! Men ingenting overrasker meg lenger..

Jeg er også lei reality! Vi trenger jo ikke se det, men det sendes jo så ofte og i de fleste kanaler. Hørt om et program (mtv?) der noen skal opereres til å ligne kjendiser. Sykt. Det går for langt. Ønsker annen underholdning, som nyheter og gode serier. Men plutselig er det så spennende å se hvordan andre lever og oppfører seg i unaturlige situasjoner.. og man skal velge partner blant en gruppe modeller. Jaja.. vi mister vel interessen snart? Håper det..

Skrevet

Helt idiotisk med sånne reality-serier... Og helt idiotisk å legge skylda på TV-selskapet for at ekteskapet gikk til helvete... Noe sånt burde de da ha regnet med kunne skje når de ble med på et sånt program...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...