Gjest Lat husmorspire Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Lurte på å kjøpe en steamvasker til å vaske vegger og tak og alt mulig. Er disse noe tess eller er det bare bløff og tull? Noen som har noen erfaringer å dele med en lat husmorspire? 0 Siter
nedtelling Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hei,jeg har også vurder å kjøpe denne! Er det den fra TvShop du mener? Men så har jeg sjekket litt rundt om andre typer vindusvaskere og kommet frem til at Karcher sin er bra.. Har fått tilbakemelding fra svogeren min... pris 860 + moms.. Det er ikke snakk om å være lat, men å lette litt på arbeidsmengden,.. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det virker, skitten løsner. Utrolig bra på badet. Du fyller i vann og venter til det har blitt damp. Det som teller er altså hvor mye damp du kan lage om gangen, og hvor lang tid det tar å varme opp ny. TV-shop solgte noen før, som etter min mening har for liten kapasitet. Maks. 5 min, og så er det pause for å vente på mer damp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.