Gå til innhold

FU: mest irriterende lyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den mest irriterende lyden du kan komme på akkurat nå?

Jeg er ikke i tvil: det må være lyden av sånne elektriske kantklippere. *grrr* den er så irriterende at jeg har lyst til å kappe av ledningen når jeg hører den.

(Vi har en sånn, vi også, men jeg hater lyden av den).

Kan de ikke lage noen uten den fæle bzzz-lyden?

*holder meg for ørene*

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Costa1365380367

7

• amber sun

4

• Dorthe

4

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grusomt!!! og ikke minst sånne skjærende lyder, som når noen drar opp persienner som ikke er smurt og de "hyler", men det er heldigvis ikke langvarig... :-)

Skrevet

Når de i leiligheten over eller under borrer med betongbor i dagevis og aldri blir ferdig. Akkurat når jeg har lagt meg litt nedpå, begynner de igjen.

Skrevet

Når de på rekka bak snakker og ler under en forelesning... riktignok lavt, men høres godt av de som sitter rett foran, og ellers i nærheten.

Gjest nynne, damen, men uhylende.
Skrevet

verste lyden? hylende damer! mange damer. f.eks ved innledning til oprah (jada jeg ser på det) og dr. phil (jada, ser på det også). Når 3-400 hylende wow-ende damer setter i gang- fææææælt.

monique1365380367
Skrevet

Grusomt!!! og ikke minst sånne skjærende lyder, som når noen drar opp persienner som ikke er smurt og de "hyler", men det er heldigvis ikke langvarig... :-)

Når man drar neglene over en postkasse! den lyden er grusom den...

Men, den verste lyden jeg vet, er når jeg er ute og kjører....og radioen står så lavt på at jeg ikke hører musikken....bare zumming....

skikkelig irriterende..:-/

Skrevet

Når de i leiligheten over eller under borrer med betongbor i dagevis og aldri blir ferdig. Akkurat når jeg har lagt meg litt nedpå, begynner de igjen.

Borring i mur er absolutt værst av alt, bare at jeg i tillegg har to små barn som blir stive av skrekk og hyler som besatt når noen borrer.

Gjest tannlegeborring
Skrevet

Lyden av borring hos tannlegen... Og tidligere var det noen fugler som laget en høy og irriterede lyd utenfor!! Hele tiden....

Skrevet

Musikken på det ene Gamecube spillet til ungene, Pokemon Colosseum.....*grrrrrr*

Costa1365380367
Skrevet

Når en fyr som driver å setter opp stillaser utenfor begynner å ”sortere aluminiums stiger” på asfalten. Disse ”stigene” må åpenbart hives mot hverandre, og det vil ingen ende ta.

Lyden av små barn som gråter, og i kombinasjon med foreldre som ikke stapper en brødbit ned i gapet på ungen for å stoppe ulyden, gjør dette svært smertefullt.

Lyden av en liten unge som sier det samme hele tiden: daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah hele jævla dagen.

Dette er muligens et lokalt fenomen, og ungen jeg snakker om har kanskje en medfødt feil, men det er like fullt veldig slitsomt når man først henger seg opp i den lyden.

2 stk skjærer som snakker sammen klokken 05:30 i bakgården, og vinduet må stå på vidt gap fordi tropenatta er det kjøligste som finnes.

2 stk katter i løpetid/konflikt.

Skrevet

Lyden av isopor!! *grøss*

Og lyden av folk som spiser pære *dobbelgrøss*

Og smatting.. *trippel-grøss*

Gjest enig i isopor u/t
Skrevet

Lyden av isopor!! *grøss*

Og lyden av folk som spiser pære *dobbelgrøss*

Og smatting.. *trippel-grøss*

.

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg hater at naboen alltid skal begynne å spille musikk etter ejg har lagt meg.. ligger på hems, så får anlegget hans bokstavelig talt under en meter over huet mitt..

Når samboern slurper i seg mat som ikke skal "slurpes", f.eks kjøttdeig og spagtti.. Ekkelt. Eller snorking, det er sinnsykt irriterende. Jeg er så var på lyder når jeg skal sove.

Når arbeidere borrer eller klipper gress eller hva de driver med utefor leiligheten min blir jeg en smule lei av å høre på det..

Gjest Babylyder er da koselige lyder.
Skrevet

Når en fyr som driver å setter opp stillaser utenfor begynner å ”sortere aluminiums stiger” på asfalten. Disse ”stigene” må åpenbart hives mot hverandre, og det vil ingen ende ta.

Lyden av små barn som gråter, og i kombinasjon med foreldre som ikke stapper en brødbit ned i gapet på ungen for å stoppe ulyden, gjør dette svært smertefullt.

Lyden av en liten unge som sier det samme hele tiden: daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah hele jævla dagen.

Dette er muligens et lokalt fenomen, og ungen jeg snakker om har kanskje en medfødt feil, men det er like fullt veldig slitsomt når man først henger seg opp i den lyden.

2 stk skjærer som snakker sammen klokken 05:30 i bakgården, og vinduet må stå på vidt gap fordi tropenatta er det kjøligste som finnes.

2 stk katter i løpetid/konflikt.

Sjalu kanskje?

tommy's tiger
Skrevet

Greier faktisk ikke irritere meg over lyder. Tenker ikke over sånt jeg.

Skrevet

Folk som spiser så det knepper i kjevebeina - jeg må gå jeg da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...