amber sun Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Hva er den mest irriterende lyden du kan komme på akkurat nå? Jeg er ikke i tvil: det må være lyden av sånne elektriske kantklippere. *grrr* den er så irriterende at jeg har lyst til å kappe av ledningen når jeg hører den. (Vi har en sånn, vi også, men jeg hater lyden av den). Kan de ikke lage noen uten den fæle bzzz-lyden? *holder meg for ørene* 0 Siter
serendipity Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Grusomt!!! og ikke minst sånne skjærende lyder, som når noen drar opp persienner som ikke er smurt og de "hyler", men det er heldigvis ikke langvarig... :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Når de i leiligheten over eller under borrer med betongbor i dagevis og aldri blir ferdig. Akkurat når jeg har lagt meg litt nedpå, begynner de igjen. 0 Siter
Lucretia Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Når de på rekka bak snakker og ler under en forelesning... riktignok lavt, men høres godt av de som sitter rett foran, og ellers i nærheten. 0 Siter
Gjest nynne, damen, men uhylende. Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 verste lyden? hylende damer! mange damer. f.eks ved innledning til oprah (jada jeg ser på det) og dr. phil (jada, ser på det også). Når 3-400 hylende wow-ende damer setter i gang- fææææælt. 0 Siter
Maiklive Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Klokken som tikker når jeg skal sove. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Vekkeklokke som piper og gneldrer ;-) 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Grusomt!!! og ikke minst sånne skjærende lyder, som når noen drar opp persienner som ikke er smurt og de "hyler", men det er heldigvis ikke langvarig... :-) Når man drar neglene over en postkasse! den lyden er grusom den... Men, den verste lyden jeg vet, er når jeg er ute og kjører....og radioen står så lavt på at jeg ikke hører musikken....bare zumming.... skikkelig irriterende..:-/ 0 Siter
Tonette Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Når de i leiligheten over eller under borrer med betongbor i dagevis og aldri blir ferdig. Akkurat når jeg har lagt meg litt nedpå, begynner de igjen. Borring i mur er absolutt værst av alt, bare at jeg i tillegg har to små barn som blir stive av skrekk og hyler som besatt når noen borrer. 0 Siter
Gjest tannlegeborring Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Lyden av borring hos tannlegen... Og tidligere var det noen fugler som laget en høy og irriterede lyd utenfor!! Hele tiden.... 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Musikken på det ene Gamecube spillet til ungene, Pokemon Colosseum.....*grrrrrr* 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Når en fyr som driver å setter opp stillaser utenfor begynner å ”sortere aluminiums stiger” på asfalten. Disse ”stigene” må åpenbart hives mot hverandre, og det vil ingen ende ta. Lyden av små barn som gråter, og i kombinasjon med foreldre som ikke stapper en brødbit ned i gapet på ungen for å stoppe ulyden, gjør dette svært smertefullt. Lyden av en liten unge som sier det samme hele tiden: daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah hele jævla dagen. Dette er muligens et lokalt fenomen, og ungen jeg snakker om har kanskje en medfødt feil, men det er like fullt veldig slitsomt når man først henger seg opp i den lyden. 2 stk skjærer som snakker sammen klokken 05:30 i bakgården, og vinduet må stå på vidt gap fordi tropenatta er det kjøligste som finnes. 2 stk katter i løpetid/konflikt. 0 Siter
Anki Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Lyden av isopor!! *grøss* Og lyden av folk som spiser pære *dobbelgrøss* Og smatting.. *trippel-grøss* 0 Siter
Gjest enig i isopor u/t Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Lyden av isopor!! *grøss* Og lyden av folk som spiser pære *dobbelgrøss* Og smatting.. *trippel-grøss* . 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 jeg hater at naboen alltid skal begynne å spille musikk etter ejg har lagt meg.. ligger på hems, så får anlegget hans bokstavelig talt under en meter over huet mitt.. Når samboern slurper i seg mat som ikke skal "slurpes", f.eks kjøttdeig og spagtti.. Ekkelt. Eller snorking, det er sinnsykt irriterende. Jeg er så var på lyder når jeg skal sove. Når arbeidere borrer eller klipper gress eller hva de driver med utefor leiligheten min blir jeg en smule lei av å høre på det.. 0 Siter
Gjest Babylyder er da koselige lyder. Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Når en fyr som driver å setter opp stillaser utenfor begynner å ”sortere aluminiums stiger” på asfalten. Disse ”stigene” må åpenbart hives mot hverandre, og det vil ingen ende ta. Lyden av små barn som gråter, og i kombinasjon med foreldre som ikke stapper en brødbit ned i gapet på ungen for å stoppe ulyden, gjør dette svært smertefullt. Lyden av en liten unge som sier det samme hele tiden: daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah hele jævla dagen. Dette er muligens et lokalt fenomen, og ungen jeg snakker om har kanskje en medfødt feil, men det er like fullt veldig slitsomt når man først henger seg opp i den lyden. 2 stk skjærer som snakker sammen klokken 05:30 i bakgården, og vinduet må stå på vidt gap fordi tropenatta er det kjøligste som finnes. 2 stk katter i løpetid/konflikt. Sjalu kanskje? 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Greier faktisk ikke irritere meg over lyder. Tenker ikke over sånt jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Folk som spiser så det knepper i kjevebeina - jeg må gå jeg da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.