Gå til innhold

FU: mest irriterende lyd...

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Costa1365380367

7

• amber sun

4

• Dorthe

4

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig at det er irriterende!

Og smatting!

Og folk som skravler i teater/på kino.

Skrevet

Når en fyr som driver å setter opp stillaser utenfor begynner å ”sortere aluminiums stiger” på asfalten. Disse ”stigene” må åpenbart hives mot hverandre, og det vil ingen ende ta.

Lyden av små barn som gråter, og i kombinasjon med foreldre som ikke stapper en brødbit ned i gapet på ungen for å stoppe ulyden, gjør dette svært smertefullt.

Lyden av en liten unge som sier det samme hele tiden: daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah, daddah hele jævla dagen.

Dette er muligens et lokalt fenomen, og ungen jeg snakker om har kanskje en medfødt feil, men det er like fullt veldig slitsomt når man først henger seg opp i den lyden.

2 stk skjærer som snakker sammen klokken 05:30 i bakgården, og vinduet må stå på vidt gap fordi tropenatta er det kjøligste som finnes.

2 stk katter i løpetid/konflikt.

Skjærer er drepen. Helt enig.

Det har vært morgener hvor jeg har ønsket at jeg hadde luftgevær.

Hva i alle dager skal de skrike og bråke sånn for før daggry?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg blir også krigersk av skjærer...

Ellers vekkerklokker som piper 1 minutt, mer og mer INTENST, og deretter piper omigjen etter 4 minutter, og det pågår en hel time hver morgen, uten at noen står opp, og jeg skulle sovet. Mens den som skulle stått opp sover.. og jeg holder på å gå fra vettet.

GRRRRRRR##

Skrevet

....dessuten kvinner som snakker med høy SKJÆREnde stemme om totalt uinteressante bagateller. UTEN å trekke pusten mellom setningene. Uten å bruke hodet. Da må jeg bare gå!

Costa1365380367
Skrevet

Sjalu kanskje?

Kanskje jeg er sjalu. Har aldri sett det fra den vinkelen før, jeg var for opptatt med å irritere meg :)

Costa1365380367
Skrevet

Hahaha, jeg har tenkt det samme; fyre av et par skudd bare for å vise hvem som er sjefen.

Skjærer er noen pøbler, man skulle tro de hadde noe bedre å foreta seg enn å markere territoriet sitt hver eneste morgen. Men neida, de flyr rundt som fugler dagen lang :)

*Krah, krah, krah* Her er jeg liksom, alt dette er mitt *krah, krah, krah*

Det ironiske er at om høsten så synes jeg lyden av skjærer er fint, det hører til hele høst stemningen, men da tror jeg de står opp litt senere.

Costa1365380367
Skrevet

Jeg blir også krigersk av skjærer...

Ellers vekkerklokker som piper 1 minutt, mer og mer INTENST, og deretter piper omigjen etter 4 minutter, og det pågår en hel time hver morgen, uten at noen står opp, og jeg skulle sovet. Mens den som skulle stått opp sover.. og jeg holder på å gå fra vettet.

GRRRRRRR##

Jeg hadde en slik vekkerklokke, og den hadde en brutal lyd, som et mutert ande-kvekk rett i øret.

Og er det ikke rart at man kan våkne av naboens vekkerklokke, mens naboen som ligger rett ved siden av, sover helt fint.

Jeg har utviklet en sans som gjør at jeg ganske ofte våkner rett før klokka går av, muligens av ren frykt :)

Skrevet

Hahaha, jeg har tenkt det samme; fyre av et par skudd bare for å vise hvem som er sjefen.

Skjærer er noen pøbler, man skulle tro de hadde noe bedre å foreta seg enn å markere territoriet sitt hver eneste morgen. Men neida, de flyr rundt som fugler dagen lang :)

*Krah, krah, krah* Her er jeg liksom, alt dette er mitt *krah, krah, krah*

Det ironiske er at om høsten så synes jeg lyden av skjærer er fint, det hører til hele høst stemningen, men da tror jeg de står opp litt senere.

Skjærer sier ikke *Krah, krah, krah* ---det er kråker som kra'er. Skjærer SKVATRER! Noe inn i h###lvetes leven!

Skrevet

Jeg hadde en slik vekkerklokke, og den hadde en brutal lyd, som et mutert ande-kvekk rett i øret.

Og er det ikke rart at man kan våkne av naboens vekkerklokke, mens naboen som ligger rett ved siden av, sover helt fint.

Jeg har utviklet en sans som gjør at jeg ganske ofte våkner rett før klokka går av, muligens av ren frykt :)

jammen det er utrolig deilig å våkne egenhendig, istedenfor brutalt og umenneskelig, synes du ikke? Og kverke klokken 2 minutter før levenet skulle begynne..... Deilig!

Costa1365380367
Skrevet

Skjærer sier ikke *Krah, krah, krah* ---det er kråker som kra'er. Skjærer SKVATRER! Noe inn i h###lvetes leven!

Jeg tror de gjør begge deler. Jeg er klar over den skvattringen...snakker ikke disse to neste likt da.

Der jeg bor så finnes det ingen kråker, men masse skjærer.

Costa1365380367
Skrevet

jammen det er utrolig deilig å våkne egenhendig, istedenfor brutalt og umenneskelig, synes du ikke? Og kverke klokken 2 minutter før levenet skulle begynne..... Deilig!

Joa, men av og til så våkner jeg av meg selv til tross for kun 2 timer med søvn, og da begynner jeg å lure på hvorfor jeg våkner før klokka. Det fine er jo at jeg da kan stille klokka 3 timer frem *hehe*

Men det er veldig godt hvis man er uthvilt, sette av en time til frokost, ta en joggetur i en park med duggfriskt gress, snille fugler og strålende morgensol. Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg gjør dette, sikkert fordi jeg aldri gjør det :)

Skrevet

Joa, men av og til så våkner jeg av meg selv til tross for kun 2 timer med søvn, og da begynner jeg å lure på hvorfor jeg våkner før klokka. Det fine er jo at jeg da kan stille klokka 3 timer frem *hehe*

Men det er veldig godt hvis man er uthvilt, sette av en time til frokost, ta en joggetur i en park med duggfriskt gress, snille fugler og strålende morgensol. Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg gjør dette, sikkert fordi jeg aldri gjør det :)

jøss, et øyeblikk trodde jeg du var A-menneske. Men du er B. Som de fleste fornuftige folk...hehe

Skrevet

Ja, de skvatrer. Sånn "skvææærh...skvæææærh...krskvæææææ...."

Grøssende.

Skrevet

Ja, de skvatrer. Sånn "skvææærh...skvæææærh...krskvæææææ...."

Grøssende.

du fikk det ikke til! det er MYE verre!

Skrevet

En mygg som brøler (virker iallefall sånn) rundt ørene mine akkurat når jeg holder på å sovne!

Skrevet

du fikk det ikke til! det er MYE verre!

Ja, du har rett i det. Det er mye verre.

Tror ikke noen andre enn skjærer greier å lage så grusomme lyder.

Skrevet

Ja, du har rett i det. Det er mye verre.

Tror ikke noen andre enn skjærer greier å lage så grusomme lyder.

Måker:o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...