Dorthe Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Måker:o( Det er grusomme skrik så der er vi helt enig 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det er grusomme skrik så der er vi helt enig Hit kommer de i slutten av april og har ennå ikke forlatt oss.Er skikkelig lei nå ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hit kommer de i slutten av april og har ennå ikke forlatt oss.Er skikkelig lei nå ( Jeg synes de er her hele tida. Søppelfugler, æsj. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Når gaffel eller kniv skraper i tallerkenen! Nåvel, siden jeg er døv hører jeg det ikke, men lyden "ser" liksom så vondt ut *grøsser* 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Når gaffel eller kniv skraper i tallerkenen! Nåvel, siden jeg er døv hører jeg det ikke, men lyden "ser" liksom så vondt ut *grøsser* hehe - du ser rett. Det er en ubehagelig lyd ) 0 Siter
Gjest fytti katta Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Katter som driver parringslek rett utenfor husveggene om natten. 0 Siter
molli Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Den verste lyden jeg vet er vekkerklokker. Sånn "pipeti-pip-pippeti-pip" lyd. Sånn som den Brilleland-reklamen som er nå. En fyr som ligger og sover som en dau, så begynner vekkerklokken hans å pipe. Han purker videre, og lyden eter seg inn på nervene mine. Han slenger til slutt en arm over på nattbordet, og TROR han klasket til vekkerklokken, men han moste brillene sine istedet. Når den reklamen kommer, stuper jeg over fjernkontrollen for å bytte kanal. Jeg får FNATT av den lyden! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 hehe - du ser rett. Det er en ubehagelig lyd ) Ja, var det ikke det jeg visste!! ) 0 Siter
Costa1365380367 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 jøss, et øyeblikk trodde jeg du var A-menneske. Men du er B. Som de fleste fornuftige folk...hehe Hehehe Bra det gjør meg fornuftig da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.