Gå til innhold

HJELP! Hvitløkos!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute og spiste i går, og nå _oser_ det hvitløk av meg! Hva er det nå igjen som nøytraliserer hvitløkstank?

Jeg skal på forelesning om ikke lenge... :/

Videoannonse
Annonse
Gjest javeldå
Skrevet

Er det oppfunnet da? Noe som nøytralilserer dagen derpå, mener jeg.

Skrevet

Kruspersille, ,men det må spises etter måltidet. Idag er det nok for sent :-)

Skrevet

persille!!

Hadde bare tørket persille, men får håpe det hjelper likevel. Det smakte hvertfall ikke godt... vondt skal vondt fordrive :)

Skrevet

Kruspersille, ,men det må spises etter måltidet. Idag er det nok for sent :-)

Skitt... da spiste jeg ei teskje tørket persille forgjeves. Det smakte ikke godt...

Skrevet

Skitt... da spiste jeg ei teskje tørket persille forgjeves. Det smakte ikke godt...

He he.. Det tror jeg nok du gjorde. Den bør nok også være fersk.Du får ha en pastill i munnen med gjeven mellomrom, og dusje (det gjør du sikkert alikevel) før du drar. Det lukter jo ikek bare av munnen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...