Gå til innhold

God rette-tang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på on noen kan tipse meg om en god rette-tang?

Har vurdert Nordica med keramisk topp som selges hos Elkjøp. Den koster bare 398 og gir 180W, noe som jeg hart fått anbefalt av frisøren (at den må gi minimum 160 W).

Noen tips om denne er bra?

Og evt andre som er gode og ikke så dyre?

Gjest tussetass
Skrevet

Nordica sin er bra. den har jeg!

Ellers ville jeg holdt meg unna damp-maskinene. De glatter ikke så bra, og sliter enda mer på hår.

Skrevet

Tror ikke det har med W å gjøre med hvor varm den kan bli. Min er kjøpt hos frisøren (Fudge - kjempedyr!), men det står 45 W på den. Men jeg har en knapp hvor jeg kan velge fra 80 - 200 grader. Den er i allefall kjempebra!

Jeg kjøpte først en hos Elkjøp, men den var skikkelig dårlig. Husker dessverre ikke merket, og nå har jeg gitt den bort til fjortis datteren til kjæresten....

Sjekk hvor varm den kan bli hvis det står noe om det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...