Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"jo finere mann, jo mindre shorts er det vel ofte..

" sier du... Jeg synes det er "jo finere mannen _tror_ han er (ergo mer innbilsk & kvalm), jo mindre shorts er det"

Nemlig!! og med et oppsyn som er så lite fint at jeg glemmer å se om kroppen er fin i det hele tatt ;-)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

21

• Goliath

17

• tommy's tiger

17

• Grip

16

Mest aktive i denne tråden

tommy's tiger
Skrevet

"jo finere mann, jo mindre shorts er det vel ofte..

" sier du... Jeg synes det er "jo finere mannen _tror_ han er (ergo mer innbilsk & kvalm), jo mindre shorts er det"

Joda, men snakker ikke om slike små ekle badebukser da. Men noen gutter som er feite og fæle har jo ofte nesten lang-bukser og kanskje trøye.. de normale/fine, har mindre shortser, da de "tør" vise litt mer lår..

Skrevet

ENIG!!! Egentlig er det noe dritt at det er så kaldt i snøen, for det er et par av utforgutta jeg mer enn gjerne skulle sett mer lettkledde, he he.. under forutsetning at de hadde spilt litt beachcvolley og blitt litt brune først...

Svømmegutta er jo fine, bare så synd at de er så mye UNDER vann, men nå har de attpåtil begynt med hele kroppsdrakter også!! *fysjom fysjom*

Skrevet

Joda, men snakker ikke om slike små ekle badebukser da. Men noen gutter som er feite og fæle har jo ofte nesten lang-bukser og kanskje trøye.. de normale/fine, har mindre shortser, da de "tør" vise litt mer lår..

OK ;-) Da er vi ikke så verst enige...

mil1365380270
Skrevet

Det er sjelden man ser det på en badestrand. Og iom. at de kvinnelige spillerene bruker det som er naturlig på stranden, så kan man ikke forlange at mennene skal begynne å bruke badebukse (som er lite naturlig på stranden).

"..........................."

Du ror deg unna den singletten, du ;-)

Skrevet

Mener du seruøst at det er vanlig for menn å gå med trøye og sånn lang shorts på stranden??

Ja - det er det.

Dog er det også naturlig å ta av trøya - hvilket utøverne også ønsker.

Men her gjøres det selvfølgelig også en økonomisk vurdering, siden det er praktisk å kunne reklamere på trøyene.

For jentene har ikke reklamen like stor markedsverdi (som i de fleste andre idretter), og derfor ser man det estetiske som mer lønnsomt - ikke minst pga publikumsoppslutningen.

Her som ellers forholder man seg til realitetene, så lenge det ikke kolliderer med andre moralske eller etiske prinsipper eller lover og regler.

Og det kan jeg ikke se at det gjør her.

Skrevet

Nå ror du altså så det fosser, fo menn gå da med bar overkropp på stranden?? Størrelsen på shortsen varierer sikkert endel, jo finere mann, jo mindre shorts er det vel ofte..

OG hvis du skal begynne å si at damene skal gå med det som er vanlig på stranden så må de ha en tilsvarende shorts. For unge jenter nå har bikinioverdel og lang vid shorts på stranden. (sikkert fordi de tror ikke rompa er fin nok)...

Tull. Shorts på stranden er vanlig - lang eller kort. Bar overkropp kan de da uten problemer ha i sandvolley?

Prøv å forstå begrepene litt bedre før du anklager folk for sånt som "å ro".

".........................."

Skrevet

Jeg ser få menn på stranda med trøye og lang vid shorts. Mulig det er vanlig der du ferdes men..

De fleste guttene har moderate shortser og bar overkropp der jeg er. Shortsen kan de jo helt greit lage av en vanlig underbukse boxer, stram sådann. Det blir jo sexy;)

Svarte deg på dette i ett innlegg over.

Skrevet

Du ror deg unna den singletten, du ;-)

Nei, på ingen måte. Menn må da ha både korte shortser og bar overkropp i sandvolley for meg.

"........................"

tommy's tiger
Skrevet

Ja - det er det.

Dog er det også naturlig å ta av trøya - hvilket utøverne også ønsker.

Men her gjøres det selvfølgelig også en økonomisk vurdering, siden det er praktisk å kunne reklamere på trøyene.

For jentene har ikke reklamen like stor markedsverdi (som i de fleste andre idretter), og derfor ser man det estetiske som mer lønnsomt - ikke minst pga publikumsoppslutningen.

Her som ellers forholder man seg til realitetene, så lenge det ikke kolliderer med andre moralske eller etiske prinsipper eller lover og regler.

Og det kan jeg ikke se at det gjør her.

Du ferdes på rare dstrender må jeg si, om alle gutter går med trøyer og alle jenter med bikini.. Er det så kjølig at guttene har trøyer har nok også jentene shorts/skjørt og trøye...

Skrevet

Svømmegutta er jo fine, bare så synd at de er så mye UNDER vann, men nå har de attpåtil begynt med hele kroppsdrakter også!! *fysjom fysjom*

Ja æsj.. vet ikke hva som går av meg, men det er noe helt ultra maskulint med alpinister...

tommy's tiger
Skrevet

Tull. Shorts på stranden er vanlig - lang eller kort. Bar overkropp kan de da uten problemer ha i sandvolley?

Prøv å forstå begrepene litt bedre før du anklager folk for sånt som "å ro".

".........................."

DE FÅR JO IKKE LOV TIL Å TA AV TRØYA DA... DET er jo hele poenget.. nå må ikke du røre da Prozak...

Skrevet

Kom ikke å si at folk sitter å ser på veltrente kropper uten at det har noe med sex å gjøre.

" å Knut se på den fine symmetrien i den overarmen der da" He he.. Men for meg er det helt ok at de viser seg frem, det er bare flott. Men jeg jo gjerne se på menn også da :-)

Hvorfor setter så mange likhetstegn mellom det å se på en vakker kropp og sex?

Kan ikke noe være pent å se på uten at det har med sex å gjøre?

Sensuelt kan det være. Men for å spille på sex må "settingen" være noe annerledes - synes jeg.

Skrevet

Ja æsj.. vet ikke hva som går av meg, men det er noe helt ultra maskulint med alpinister...

Ikke minst fordi de har "pålimte" drakter som ikke sjuler så mye kanskje?

Ser ikke den helt store forskjellen på det og litt bar hud. Og ser heller ikke problemet med antrekket til sandvolleyball jentene :-)

Skrevet

Du ferdes på rare dstrender må jeg si, om alle gutter går med trøyer og alle jenter med bikini.. Er det så kjølig at guttene har trøyer har nok også jentene shorts/skjørt og trøye...

Jeg skrev jo at "Dog er det også naturlig å ta av trøya".

Skrevet

Hvorfor setter så mange likhetstegn mellom det å se på en vakker kropp og sex?

Kan ikke noe være pent å se på uten at det har med sex å gjøre?

Sensuelt kan det være. Men for å spille på sex må "settingen" være noe annerledes - synes jeg.

Jeg har bare svært vanskelig for å se for meg to menn som sitter og ser på en beachvolleyball kamp med damer og tenker på kroppen som en oppbyggning og "maskineri". Det er da noe seksuelt iover det å betrakte en lekker kropp. MEN DET ER JO IKKE NOE GALT I DET!! Hadde ikke damene villet bli betraktet så hadde de ikke valgt en sånn sport. Det er jeg nesten helt sikker på.

Skrevet

Njaa, kommer litt an på det, da! :-)

Hjelper ikke med fin kropp når man hører den teite stemmen til Aamodt foreksempel. Men gi meg Tom Stiansen anytime!! *S*

Skrevet

DE FÅR JO IKKE LOV TIL Å TA AV TRØYA DA... DET er jo hele poenget.. nå må ikke du røre da Prozak...

Jeg oppfattet at det var et mer pietistisk spørsmål som gikk på kvinnenes antrekk. Om mennene ikke får spille i bar overkropp er selfølgelig det tullete. Er det spesiellt for OL? Har da sett bare overkropper i andre sandvolleyturneringer.

"........................"

Skrevet

Jeg har bare svært vanskelig for å se for meg to menn som sitter og ser på en beachvolleyball kamp med damer og tenker på kroppen som en oppbyggning og "maskineri". Det er da noe seksuelt iover det å betrakte en lekker kropp. MEN DET ER JO IKKE NOE GALT I DET!! Hadde ikke damene villet bli betraktet så hadde de ikke valgt en sånn sport. Det er jeg nesten helt sikker på.

Som nevnt et annet sted her - det finnes mange andre idretter der man er kledd i antrekk som ikke sjuler så mye av kroppen (ser tilnærmet ut som om det er malt på).

Og det gjelder ikke minst for mange grener og antrekk for menn.

Hva er forskjellen - og hva er problemet?

Skrevet

Ikke minst fordi de har "pålimte" drakter som ikke sjuler så mye kanskje?

Ser ikke den helt store forskjellen på det og litt bar hud. Og ser heller ikke problemet med antrekket til sandvolleyball jentene :-)

Problemet er antrekket til sandvolley-GUTTA! ;-))

Og for å være seriøs: Problemet er at det er forksjellige regler som gjelder for dem - at kvinnene nektes å kle på seg og mennene nektes å kle av seg. Problemet er at man anser herreidretten for å være nok i seg selv, mens dameidretten må være fremvising av kropp også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...