Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke minst fordi de har "pålimte" drakter som ikke sjuler så mye kanskje?

Ser ikke den helt store forskjellen på det og litt bar hud. Og ser heller ikke problemet med antrekket til sandvolleyball jentene :-)

Jeg er heller ikke problemet med antrekket til volleyball jentene. De ER lekre, men det må gå an å innrømme at man tenker i seksuelle baner når man betrakter en kropp.Det går ikke på kroppen som et maskineri.OG er ER lov å titte :-)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

21

• Goliath

17

• tommy's tiger

17

• Grip

16

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke minst fordi de har "pålimte" drakter som ikke sjuler så mye kanskje?

Ser ikke den helt store forskjellen på det og litt bar hud. Og ser heller ikke problemet med antrekket til sandvolleyball jentene :-)

Mulig at draktene til gutta skjuler lite, men det skulle vært en sommersport, he he.. Vet ikke hvordan det skulle gått til men...

Skrevet

Njaa, kommer litt an på det, da! :-)

Hjelper ikke med fin kropp når man hører den teite stemmen til Aamodt foreksempel. Men gi meg Tom Stiansen anytime!! *S*

Og gi meg BURRE!!!!

Gjest jolanda
Skrevet

Hvorfor setter så mange likhetstegn mellom det å se på en vakker kropp og sex?

Kan ikke noe være pent å se på uten at det har med sex å gjøre?

Sensuelt kan det være. Men for å spille på sex må "settingen" være noe annerledes - synes jeg.

Hvorfor klager så mange mødre da på at døtrene på 12 bruker G-streng truser? Det har jo heller ikke noe med sex å gjøre, men det hevder mødrene. Det er jo ikke pent engang nødvendigvis...

Skrevet

Som nevnt et annet sted her - det finnes mange andre idretter der man er kledd i antrekk som ikke sjuler så mye av kroppen (ser tilnærmet ut som om det er malt på).

Og det gjelder ikke minst for mange grener og antrekk for menn.

Hva er forskjellen - og hva er problemet?

For meg er det ingen problemer, men forskjellen er at JEG VIL se på mennene i bar overkropp :-) Urettferdig..

Skrevet

Og gi meg BURRE!!!!

Værsågod! :-)

*overrekker en pent brukt Burre til Serendipity"

Skrevet

Problemet er antrekket til sandvolley-GUTTA! ;-))

Og for å være seriøs: Problemet er at det er forksjellige regler som gjelder for dem - at kvinnene nektes å kle på seg og mennene nektes å kle av seg. Problemet er at man anser herreidretten for å være nok i seg selv, mens dameidretten må være fremvising av kropp også.

SVÆRT GODT SAGT!! Få fillene av mennene også så er jeg helt fornøyd, he he...

Skrevet

Jeg oppfattet at det var et mer pietistisk spørsmål som gikk på kvinnenes antrekk. Om mennene ikke får spille i bar overkropp er selfølgelig det tullete. Er det spesiellt for OL? Har da sett bare overkropper i andre sandvolleyturneringer.

"........................"

Jeg har ikke fått med meg hele ordskiftet, men spillerne må selvsagt ha såpass med tekstiler på seg at det blir plass til reklame etc.

Derfor altså; Ikke bar overkropp på kara.

Skrevet

Jeg har bare svært vanskelig for å se for meg to menn som sitter og ser på en beachvolleyball kamp med damer og tenker på kroppen som en oppbyggning og "maskineri". Det er da noe seksuelt iover det å betrakte en lekker kropp. MEN DET ER JO IKKE NOE GALT I DET!! Hadde ikke damene villet bli betraktet så hadde de ikke valgt en sånn sport. Det er jeg nesten helt sikker på.

Du sier "Hadde ikke damene villet bli betraktet så hadde de ikke valgt en sånn sport."

Men det er vel også et poeng i denne debatten,- at jenter som ser mer ordinære ut - ikke har det helt store selvbildet - ikke _ville_ velge seg den sporten, nettopp pga kroppsfixeringen. Og det er jo synd,da, at det blir ekskluderende...

Skrevet

Værsågod! :-)

*overrekker en pent brukt Burre til Serendipity"

Brukt eller ubrukt, spiller ingen rolle. Mannen er et funn....!!! :-) *neier og takker pent*

Skrevet

For meg er det ingen problemer, men forskjellen er at JEG VIL se på mennene i bar overkropp :-) Urettferdig..

Enig med deg! :-)

Det hjelper ikke at svømmerne nå har begynt med kroppskondom - bedre med bare badebukse!!! :-)

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg hele ordskiftet, men spillerne må selvsagt ha såpass med tekstiler på seg at det blir plass til reklame etc.

Damene har jo reklame på rumpa, og så zoomer produceren (mann?) inn på den når de står og gir tegn.

Dette kunne de jammen meg gjort på mennene også, så fikk vi damene kost oss med noen lekre rumper i tight'e bukser! :-))

Skrevet

Dusteri.

"....................."

Skrevet

Du sier "Hadde ikke damene villet bli betraktet så hadde de ikke valgt en sånn sport."

Men det er vel også et poeng i denne debatten,- at jenter som ser mer ordinære ut - ikke har det helt store selvbildet - ikke _ville_ velge seg den sporten, nettopp pga kroppsfixeringen. Og det er jo synd,da, at det blir ekskluderende...

Ja, det er synd. Men de som vil må jo få lov å vise frem kroppen sin. Bryr meg mindre om det. Og hadde jeg villet spille besch volley så hadde jeg gjor det, selv med noe strekkmerker og appelsinhud.

Skrevet

Damene har jo reklame på rumpa, og så zoomer produceren (mann?) inn på den når de står og gir tegn.

Dette kunne de jammen meg gjort på mennene også, så fikk vi damene kost oss med noen lekre rumper i tight'e bukser! :-))

Jepp, men siden det er menn bak kamera, blir det altså slik.

Verden er enkel.

Skrevet

SVÆRT GODT SAGT!! Få fillene av mennene også så er jeg helt fornøyd, he he...

Og det er jo VI som trenger dette "nogo attåt" mest, ikke sant? Det er jo som sagt damer som gjennomsnittlig sett er minst interessert i sport!! :-)

tommy's tiger
Skrevet

Jeg skrev jo at "Dog er det også naturlig å ta av trøya".

ok, da må det jo bli naturlig også på tv...

Skrevet

Enig med deg! :-)

Det hjelper ikke at svømmerne nå har begynt med kroppskondom - bedre med bare badebukse!!! :-)

Jepp....! Er det mulig å lage en slags underskriftskampanje for dette tro.

Skrevet

Jepp, men siden det er menn bak kamera, blir det altså slik.

Verden er enkel.

Ja, huff!

På tide med noen kvinnelige producere!! :-)

De fleste damer vil vel være enig i at det er lekrere å se på sprinterne i sine trange dresser enn Vebjørn Rodal i den ultradumme shortsen sin!

Skrevet

Det vet jeg jo, men hva med å se på damer i andre sammenhenger, og la sport være sport? Såpass burde voksne menn greie da?

Jeg synes det blir kjedelig og skulle være så voksen at jeg ikke kan nyte synet av en velbygd sprinter......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...