Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jo VI som trenger dette "nogo attåt" mest, ikke sant? Det er jo som sagt damer som gjennomsnittlig sett er minst interessert i sport!! :-)

JA, mulig jeg da hadde orket å sitte iallefall 20 min og se på sport. Gubben er jo overinteressert i utgangspunktet.

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

21

• Goliath

17

• tommy's tiger

17

• Grip

16

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, huff!

På tide med noen kvinnelige producere!! :-)

De fleste damer vil vel være enig i at det er lekrere å se på sprinterne i sine trange dresser enn Vebjørn Rodal i den ultradumme shortsen sin!

shortsen HANS, skulle det selvsagt stå! :-)

Hva seerne har på seg skal jeg ikke blande meg oppi! *S*

tommy's tiger
Skrevet

Jeg oppfattet at det var et mer pietistisk spørsmål som gikk på kvinnenes antrekk. Om mennene ikke får spille i bar overkropp er selfølgelig det tullete. Er det spesiellt for OL? Har da sett bare overkropper i andre sandvolleyturneringer.

"........................"

Debatten går jo selvsagt fordi jentene MÅ ha bikini mens menn NEKTES å ta av trøya.

Mulig det gjelder kun OL, ser ikke akkurat på sandvolleyball ellers da...

Skrevet

Dusteri.

"....................."

--kremt...hva da?

tommy's tiger
Skrevet

Som nevnt et annet sted her - det finnes mange andre idretter der man er kledd i antrekk som ikke sjuler så mye av kroppen (ser tilnærmet ut som om det er malt på).

Og det gjelder ikke minst for mange grener og antrekk for menn.

Hva er forskjellen - og hva er problemet?

Forskjelle og problemet ligger i at det ikke er like kriterier for mann og damer i denne grenen. Damer må ha _lite_ klær, menn må ha _mye_...

tommy's tiger
Skrevet

Problemet er antrekket til sandvolley-GUTTA! ;-))

Og for å være seriøs: Problemet er at det er forksjellige regler som gjelder for dem - at kvinnene nektes å kle på seg og mennene nektes å kle av seg. Problemet er at man anser herreidretten for å være nok i seg selv, mens dameidretten må være fremvising av kropp også.

Jepp.. :) Helt enig.

Skrevet

Dusteri.

"....................."

Nemlig. Mennene må ha plass til reklame for å sikre sponsor inntekter. Mens damene ikke få ha større klesplagg fordi...... Ja hvorfor det tro?? At ingen vil sponse dem så de trenger ikke plass til logoer ???? Neppe....

Gjest jolanda
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg hele ordskiftet, men spillerne må selvsagt ha såpass med tekstiler på seg at det blir plass til reklame etc.

Derfor altså; Ikke bar overkropp på kara.

Men damene da? De har ikke eplass til reklame...

Skrevet

Men damene da? De har ikke eplass til reklame...

Joda, de har jo bikinioverdel og der er det bra med plass, er det ikke?

Gjest jolanda
Skrevet

Joda, de har jo bikinioverdel og der er det bra med plass, er det ikke?

Ikke akkurat, ikke mer plass enn det ville vært på shortsen til gutta hvertfall... Det argumentet holder heller ikke.

Hvorfor tviholder dere gutta på trøya til guttene, redd konkurrasne i titting?

Skrevet

Brukt eller ubrukt, spiller ingen rolle. Mannen er et funn....!!! :-) *neier og takker pent*

Man kan (ut fra denne tråden) konkludere med at interessen for lett påkledde og snertne representanter for det annet kjønn er likelig fordelt mellom menn og kvinner.

Det som varierer er selvsagt skikkeligheten, men også her er nok fordelingen lik.

Skrevet

Man kan (ut fra denne tråden) konkludere med at interessen for lett påkledde og snertne representanter for det annet kjønn er likelig fordelt mellom menn og kvinner.

Det som varierer er selvsagt skikkeligheten, men også her er nok fordelingen lik.

Interessen er nok temmelig lik, og det er nettopp derfor vi føler oss snytt over at vi blir avspist med idrettsmenn i slaksete shortser og singleter!! *S*

Skrevet

--kremt...hva da?

Dusteriet? Forbudet mot bare overkropper.

"........................."

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Men da er det bare tull da, altså, at mange kvinner går på fotballkamp for å gasse seg i lekre mannelegger utpå der???

For øvrig; finnes det en kjønnsløs sport (bortsett fra 5-mila, da)?

Ja, det er nok bare tull. Fotballspillere er stort sett ikke sexy.

Mannlige sprintere derimot...

Skrevet

Selvfølgelig :-) Det er da ikke forbeholdt menn å titte på damer, vi damer er MINST like ille. Men vi har som oftest dårligere tilgang. Og det er sikkert derfor Ottar lager bråk, he he..

Skrevet

Ja, det er nok bare tull. Fotballspillere er stort sett ikke sexy.

Mannlige sprintere derimot...

Jo, det kan jeg skjønne. Men du må huske at disse sprinterne jo snart er selvlysende av boler og kunstige hormoner.

Og vi vet jo alle hva som krymper på disse karene. Så du må nok nøye deg med å titte.

Skrevet

Men da er det bare tull da, altså, at mange kvinner går på fotballkamp for å gasse seg i lekre mannelegger utpå der???

For øvrig; finnes det en kjønnsløs sport (bortsett fra 5-mila, da)?

Jeg går gjerne på fotballkamp, men jeg ser faktisk på spillet, jeg da...

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jo, det kan jeg skjønne. Men du må huske at disse sprinterne jo snart er selvlysende av boler og kunstige hormoner.

Og vi vet jo alle hva som krymper på disse karene. Så du må nok nøye deg med å titte.

*LOL*

Det har du sikkert rett i.

Skrevet

....og du tror ikke kvinner kan få operert både rumper, lår og pupper....?

SÅ jeg vet ikke jeg - hva som er verst....liten p**k eller platstikk.....:)

Skrevet

*LOL*

Husker en annonsekampanje ca slutten av 80-tallet for å påvirke folk til ikke å bruke doping. Plakaten var et bilde med torsoen til en naken mann, men med hendene strategisk plassert over kjønnsorganet. Teksten var: "Det som gjør det stor her oppe [dette sto ved overkroppen] gjør deg liten her nede [dvs skrittet].

Noen artigkarer på universitetet jeg studerte foretok litt klipp og lim av denne plakaten og klistret på et bittelite passbilde av en studiekamerat som var kjent for sin undervuksehumor, slik at teksten ble: Det som gjør deg liten her noppe (dvs det lille hodet på den store kroppen) gjør deg stor her nede (tissen).

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...