Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

reagerte 1.gang jeg så antrekket. hvis jentene selv er fornøyd så..

gubbeveldet kozer seg kan jeg tenke meg...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

21

• Goliath

17

• tommy's tiger

17

• Grip

16

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De er vakre, veltrente og veldreide, og de stiller opp frivillig. Det estetiske aspektet er da intet minus?

Finnes det noe vakrere enn kvinnekroppen da?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

De er vakre, veltrente og veldreide, og de stiller opp frivillig. Det estetiske aspektet er da intet minus?

Finnes det noe vakrere enn kvinnekroppen da?

Noen av oss vil jo hevde at mannskroppen er vel så vakker som kvinnekroppen :)

Skrevet

Noen av oss vil jo hevde at mannskroppen er vel så vakker som kvinnekroppen :)

Sånn ca. 50 % av oss tenker jeg ;-) he he

Skrevet

Blir irritert over slik kritikk.

Hvorfor skaper det ikke samme reaksjon når menn har bar overkropp?

Skrevet

SVÆRT GODT SAGT!! Få fillene av mennene også så er jeg helt fornøyd, he he...

" Få fillene av mennene også så er jeg helt fornøyd, he he... "

Henger meg på det. ;)

Skrevet

" Få fillene av mennene også så er jeg helt fornøyd, he he... "

Henger meg på det. ;)

Smakte det med skinkehorn til lunsjen ??

Gjett om jeg tenkte på deg da jeg smurte med tre knekkebrød med gulost til lunsj.. *snufs*

Skrevet

Hvorfor klager så mange mødre da på at døtrene på 12 bruker G-streng truser? Det har jo heller ikke noe med sex å gjøre, men det hevder mødrene. Det er jo ikke pent engang nødvendigvis...

Det er nok ikke jeg den rette til å svare på, siden jeg hverken er mor eller har en yngre tenåringsdatter.....-)

Men mødre er vel litt "hysteriske" når det gjelder slikt - eller...?

Skrevet

Forskjelle og problemet ligger i at det ikke er like kriterier for mann og damer i denne grenen. Damer må ha _lite_ klær, menn må ha _mye_...

En liten bagatell med andre ord.....

Skrevet

For meg er det ingen problemer, men forskjellen er at JEG VIL se på mennene i bar overkropp :-) Urettferdig..

Det kan jeg forstå:-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

For meg er det ingen problemer, men forskjellen er at JEG VIL se på mennene i bar overkropp :-) Urettferdig..

pass deg, ellers blir du beskyldt for å være sex-fiksert eller å blande sex og sport....

Skrevet

Volleyball har vel aldri blitt tatt alvorlig som idrett. Man blir jo skjelden svett av å spille dette spillet, selv på rimelig høyt nivå.

Volleyball er en fin pensjonistidrett. Og boccia og slikt.

....

Og så skal de absolutt klappe på hverandre for hvert eneste poeng. Og da blir det mye klapp og klem siden settene går til 21 poeng. Ekkelt når menn uoppstoppelig skal klemme på hverandre under idrettsarrangementer, eller de slår hverandre på hendene. Fotball går greit. Der er det jo færre mål og dessuten har jo også markeringen en litt annen form.

Boccia er fint. Jeg liker også curling selv om jeg jevnt og trutt blir mobbet for akkurat det. Biljard... I det hele tatt, kuler, matematikk, estetikk og rom for gode tanker - noe for meg.

Når det gjelder (strand?)sandvolleyball... har jeg forsåvidt i utgangspunktet ikke noe å bemerke i forhold til det som idrettsgren. Fint lite engasjerer meg i grunnen på den fronten, selv om jeg fenges av flere grener under OL ol.

Det jeg mente med at jeg ikke greier å ta (strand?)sandvolleyball på alvor er knyttet til kleskodeksen.

Når forbundet, lag, jenter har kommet fram til at disse bikiniene - som inviterer kamera og seere til helt, helt nødvendige besøk inn i de innerste gemakker - er nødvendige for sportens del... nei altså... dette kan jeg ikke ta på alvor som sport.

Idrett er først og fremst lek, men også alvor. Strand/sandvolleyball for damer blir _for_ morsomt.

Skrevet

Det har du sikkert rett i. Min synsing gjalt innendørs volley.

Vi har jo alle kjent blodsmaken i kjeften etter å ha tatt oss frem fra vannkanten og opp til strandbaren, så sandvolleyball er nok tunge greier, ja.

Ja, og for ikke å snakke om strevet med å entre barkrakken :)

Skrevet

pass deg, ellers blir du beskyldt for å være sex-fiksert eller å blande sex og sport....

He he.. Jeg er ikke interessert i sport, med mindre det kan kalles en sport å se på lekre mannekropper :-)

Skrevet

Sporten er bare interessant i blokker av 10-dels sekunder. Det er når damene kaster seg etter ballen. Forvørig synes jeg øyeblikket når de kvinnelige høydehopperne lander på matten er enda mer spennende. Mattelanding for kvinner bør derfor bli ol-øvelse.

Skrevet

Tja...om denne "kleskodeksen" har blitt innført nylig vet jeg sannelig ikke. Sandvolleyball stammer jo fra strendene, da. Og der er jo bikini ganske standard.

Personlig synes jeg sporten er underholdende. At det blir litt pent å se på ødelegger ikke sportsfokuset for min del.

".........................."

At denne idrettsgrenen 'stammer' fra stranda der folk er iført badetøy, kan da ikke være noe argument.

OLs vugge var i det gamle Grekenland. Menn og menn alene løp, kastet, brøyt uten en tråd på kroppen.

Ingen protesterte vel da utøverne kledde på seg etterhvert.

Skrevet

At denne idrettsgrenen 'stammer' fra stranda der folk er iført badetøy, kan da ikke være noe argument.

OLs vugge var i det gamle Grekenland. Menn og menn alene løp, kastet, brøyt uten en tråd på kroppen.

Ingen protesterte vel da utøverne kledde på seg etterhvert.

Jo, jeg synes det er et argument. Men det må gjelde hele sporten, ergo bør selfølgelig mennene kunne spille i bar overkropp.

Jeg så på det senest i går faktisk, og la merke til en ting: det var ikke en eneste reklame på skjortene deres. Var ikke det selve argumentet for at de må ha skjorter da?

Skrevet

Jo, jeg synes det er et argument. Men det må gjelde hele sporten, ergo bør selfølgelig mennene kunne spille i bar overkropp.

Jeg så på det senest i går faktisk, og la merke til en ting: det var ikke en eneste reklame på skjortene deres. Var ikke det selve argumentet for at de må ha skjorter da?

Det er OL. Ingen reklame da.

Skrevet

Som jeg har antydet etpar andre steder, dette strand/sandvolleyforundet er sikkert mest interessert i nesten-nakne jenter som trekkplaster.

Det er jo regelrett sykt / komisk (velg selv) at utøverne blir pålagt max-størrelse på bikinier. Ikke bare _må_ de sporte / opptre med bikinier, de forbys bikiniker over en viss cm-størrelse.

Jeg ler meg ihjel og kommer aldri til å betrakte strand/sandvolleyball for kvinner som seriøs idrettsgren.

I OL er det forbudt med kommers reklame på klær etc. Men mennene er pålagt reklame under andre mesterskap, ja.

Skrevet

Som jeg har antydet etpar andre steder, dette strand/sandvolleyforundet er sikkert mest interessert i nesten-nakne jenter som trekkplaster.

Det er jo regelrett sykt / komisk (velg selv) at utøverne blir pålagt max-størrelse på bikinier. Ikke bare _må_ de sporte / opptre med bikinier, de forbys bikiniker over en viss cm-størrelse.

Jeg ler meg ihjel og kommer aldri til å betrakte strand/sandvolleyball for kvinner som seriøs idrettsgren.

I OL er det forbudt med kommers reklame på klær etc. Men mennene er pålagt reklame under andre mesterskap, ja.

Enig i at maksstørrlser er tullete. Man kunne hatt helt fri kleskodeks, og det ville sikkert likevel blitt nok av lår og mager å se på.

"........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...