Prozak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det er OL. Ingen reklame da. Men hvor er da argumentet for at mennene ikke får spille i bar overkropp? Det blir jo som å forby parkering p.g.a snøbrøyting - i juli. ".........................." 0 Siter
Grip Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Sporten er bare interessant i blokker av 10-dels sekunder. Det er når damene kaster seg etter ballen. Forvørig synes jeg øyeblikket når de kvinnelige høydehopperne lander på matten er enda mer spennende. Mattelanding for kvinner bør derfor bli ol-øvelse. Vi har jo alle av dere en eller annen fetisj, men denne var jo original i alle fall. Kunne du være brydd med å utdype? 0 Siter
favn Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Vi har jo alle av dere en eller annen fetisj, men denne var jo original i alle fall. Kunne du være brydd med å utdype? Jeg ble også nysgjerrig! 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Men hvor er da argumentet for at mennene ikke får spille i bar overkropp? Det blir jo som å forby parkering p.g.a snøbrøyting - i juli. ".........................." Klesreglene gjelder tydeligvis hele tiden, og er -antar jeg - fastsatt av det internasjonale sandvolleyballforbundet. OL har derimot generelt reklameforbud, som da går foran klesregler. Andre idretter har jo ogsåp klesregler, men f.eks. i hopp så er det direkte linket til hvor mye "drahjelp" man skal få i svevet. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Smakte det med skinkehorn til lunsjen ?? Gjett om jeg tenkte på deg da jeg smurte med tre knekkebrød med gulost til lunsj.. *snufs* mmm...det var nydelig... Jeg har microovn der jeg jobber, så jeg varmet hornet og kooooste meg. Nå ligger resten i fryseren, så tar jeg ett og ett opp og tar med til lunsj innimellom. Supert tips! 0 Siter
serendipity Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 mmm...det var nydelig... Jeg har microovn der jeg jobber, så jeg varmet hornet og kooooste meg. Nå ligger resten i fryseren, så tar jeg ett og ett opp og tar med til lunsj innimellom. Supert tips! hm.... jeg spsier knekkebrød til lunsj(la på meg litt i ferien, og må få vekk de kiloene før de gror fast)... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.