Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er OL. Ingen reklame da.

Men hvor er da argumentet for at mennene ikke får spille i bar overkropp?

Det blir jo som å forby parkering p.g.a snøbrøyting - i juli.

".........................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

21

• Goliath

17

• tommy's tiger

17

• Grip

16

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sporten er bare interessant i blokker av 10-dels sekunder. Det er når damene kaster seg etter ballen. Forvørig synes jeg øyeblikket når de kvinnelige høydehopperne lander på matten er enda mer spennende. Mattelanding for kvinner bør derfor bli ol-øvelse.

Vi har jo alle av dere en eller annen fetisj, men denne var jo original i alle fall.

Kunne du være brydd med å utdype?

Skrevet

Vi har jo alle av dere en eller annen fetisj, men denne var jo original i alle fall.

Kunne du være brydd med å utdype?

Jeg ble også nysgjerrig!

Skrevet

Men hvor er da argumentet for at mennene ikke får spille i bar overkropp?

Det blir jo som å forby parkering p.g.a snøbrøyting - i juli.

".........................."

Klesreglene gjelder tydeligvis hele tiden, og er -antar jeg - fastsatt av det internasjonale sandvolleyballforbundet.

OL har derimot generelt reklameforbud, som da går foran klesregler.

Andre idretter har jo ogsåp klesregler, men f.eks. i hopp så er det direkte linket til hvor mye "drahjelp" man skal få i svevet.

Skrevet

Smakte det med skinkehorn til lunsjen ??

Gjett om jeg tenkte på deg da jeg smurte med tre knekkebrød med gulost til lunsj.. *snufs*

mmm...det var nydelig...

Jeg har microovn der jeg jobber, så jeg varmet hornet og kooooste meg. :)

Nå ligger resten i fryseren, så tar jeg ett og ett opp og tar med til lunsj innimellom.

Supert tips!

Skrevet

mmm...det var nydelig...

Jeg har microovn der jeg jobber, så jeg varmet hornet og kooooste meg. :)

Nå ligger resten i fryseren, så tar jeg ett og ett opp og tar med til lunsj innimellom.

Supert tips!

hm.... jeg spsier knekkebrød til lunsj(la på meg litt i ferien, og må få vekk de kiloene før de gror fast)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...