Gå til innhold

Våkner på natten med krampe i leggene

Anbefalte innlegg

Gjest helledussen
Skrevet

Hjelpes, nå er det tredje natt på rad at jeg våkner med krampe i leggene. Det gjør så ekstremt vondt, og jeg ramler ut av sengen og resier meg opp for å få presset det ut. Det går utover nattesøvnen, og det er svært ubehagelig.

Jeg trener ikke noe, så det dreier seg ikke om ømme muskler pga det. Ei heller bruker jeg høyhælte sko som kanskje kunne virket inn på dette...

Så hvor ligger feilen? Har hatt det slik før en gang, men det er kanskje et år eller to siden. Noen som vet hva jeg kan gjøre ller hva det kommer av?

har heller ikke et yrke der jeg går mye, jeg sitter for det meste :-/

Er likevel i god form og ikke overvektig.

Fortsetter under...

Gjest kanskje det?
Skrevet

Gravid?? Da får man lett krampe i leggene når man sover...

Skrevet

Har lest en gang at mangel på Magnesium og Kalsium kan gi legg kramper.

Mvh

Skrevet

Du også !

Jeg har til og med skiftet astmamedisiner på grunn av dette.

Jo, det ble bedre, men jeg ble ikke kurert.

vet ikke noen kjerringråd heller.

Gjest Helledussen
Skrevet

Gravid?? Da får man lett krampe i leggene når man sover...

Huff, det håper jeg da virkelig ikke. Tror ikke det, for jeg bruker jo piller, da :-) Ble litt små-skremt her nå! :-)

Gjest kanskje det?
Skrevet

Huff, det håper jeg da virkelig ikke. Tror ikke det, for jeg bruker jo piller, da :-) Ble litt små-skremt her nå! :-)

Mente ikke å skremme deg! Jeg synes å huske at jeg var langt på vei da jeg fikk krampe i leggene.. Du har jo fått andre forslag også her.

Annonse

Skrevet

Kalium, kalsium, magnesium og b-vitamin.

(Prøv vitamineral og bananer)

Skrevet

Mitt råd vil være at De ikke onanerer så hårdnakket om aftenen.

Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg var gravid, og det hjalp med kalktilskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...