Gjest helledussen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hjelpes, nå er det tredje natt på rad at jeg våkner med krampe i leggene. Det gjør så ekstremt vondt, og jeg ramler ut av sengen og resier meg opp for å få presset det ut. Det går utover nattesøvnen, og det er svært ubehagelig. Jeg trener ikke noe, så det dreier seg ikke om ømme muskler pga det. Ei heller bruker jeg høyhælte sko som kanskje kunne virket inn på dette... Så hvor ligger feilen? Har hatt det slik før en gang, men det er kanskje et år eller to siden. Noen som vet hva jeg kan gjøre ller hva det kommer av? har heller ikke et yrke der jeg går mye, jeg sitter for det meste :-/ Er likevel i god form og ikke overvektig. 0 Siter
Gjest kanskje det? Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Gravid?? Da får man lett krampe i leggene når man sover... 0 Siter
vin Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Har lest en gang at mangel på Magnesium og Kalsium kan gi legg kramper. Mvh 0 Siter
yma Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Du også ! Jeg har til og med skiftet astmamedisiner på grunn av dette. Jo, det ble bedre, men jeg ble ikke kurert. vet ikke noen kjerringråd heller. 0 Siter
Gjest Helledussen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Gravid?? Da får man lett krampe i leggene når man sover... Huff, det håper jeg da virkelig ikke. Tror ikke det, for jeg bruker jo piller, da :-) Ble litt små-skremt her nå! :-) 0 Siter
Gjest kanskje det? Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Huff, det håper jeg da virkelig ikke. Tror ikke det, for jeg bruker jo piller, da :-) Ble litt små-skremt her nå! :-) Mente ikke å skremme deg! Jeg synes å huske at jeg var langt på vei da jeg fikk krampe i leggene.. Du har jo fått andre forslag også her. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Kalium, kalsium, magnesium og b-vitamin. (Prøv vitamineral og bananer) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Prøv å ta Magnesiumtabletter. Det funker. 0 Siter
Grip Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Mitt råd vil være at De ikke onanerer så hårdnakket om aftenen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg hadde det sånn da jeg var gravid, og det hjalp med kalktilskudd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.