Gå til innhold

Er denne vekten normal?

Anbefalte innlegg

Gjest eller ikke eller?
Skrevet

Jente på 164, som veier 58 kg. Lurer rett og slett på om dette er som det pleier, eller? Jada, vet at det er individuelt osv, men jeg mener sånn ca.

Kroppsbygning: Normal.

Gjest fletteline
Skrevet

Du er ihvertall ikke for tykk. Hvor gammel er du?

Du har en BMI på 21.5. Normalvektig = 20 - 25.

Gjest eller ikke eller
Skrevet

Du er ihvertall ikke for tykk. Hvor gammel er du?

Du har en BMI på 21.5. Normalvektig = 20 - 25.

20...

Gjest noen kilo for mye..
Skrevet

Jeg er 165 og 73 kilo, tror jeg... Vanligvis er jeg 65 kilo, men det ble jeg ikke igjen etter fødsler. Selv om jeg la på meg lite under graviditet (7-8 kilo) endrer kroppen seg. Er 30 år. Det høres ut som om du har normal vekt! Du trenger i alle fall ikke slanke deg...

Gjest javeldå
Skrevet

Alt mellom 52 og 66 kg regnes for "normalt" hvis en legger BMI til grunn.

Skrevet

Tror du har en helt normal (hvis det går ann å si det) vekt. Jeg har vært 59-60 kg fra jeg var 18 til jeg sluttet å røyke i fjor, er 30 nå. Og jeg er 167 cm høy.

Alle har bestandig syns jeg har vært tynn/slank selv om jeg har kraftig benbygning. Og, som er viktigst her, jeg har bestandig vært veldig fornøyd med kroppen min.

Gjest Pricilla
Skrevet

Du har min idealvekt! ; ) Er like høy som deg og veier 61 nå. Vil helst ned tit 57, men 58 går også greit.

Jeg vil si jeg er normalvektig, bortsett fra litt flesk på magen - men det er ingenting i forhold hva "alle andre" har.. vært en del ute og bade og lagt merke til at de aller fleste har lit på magen. Når ejg veier 57 er jeg helt fornøyd med meg selv. Da er magen gelt flat. Nå har jeg litt store pupper og da som sikekrt veier litt. : )

Vekta di høres helt normal ut.

Gjest stort sett slank
Skrevet

Jeg er 165 cm og min trivselsvekt ligger på ca 52 kg, så det varierer nok fra person til person. I sommer har jeg bare spist og kost meg og gått opp 3-4 kg og nå merker jeg at jeg begynner bli uvel i kroppen. Men jøss, ikke noe å klage over i forhold til hva mange andre sliter med vektmessig.

Gjest fletteline
Skrevet

20...

Jeg spurte bare om alder fordi man veier jo gjerne litt mindre når man f.eks er 15 - 16. Syns du skal være kjempefornøyd med vekten jeg.

Føler du at du er for tykk? Ikke slank deg, tren isteden.

Skrevet

Jeg er like høy som deg, og har en vekt på ca 62 kg. Det er jeg veldig fornøyd med!

Skrevet

Alt mellom 52 og 66 kg regnes for "normalt" hvis en legger BMI til grunn.

hvor på nettet finner man BMI målinger

Gjest TanteRosa
Skrevet

I følge kroppsvekt fordelt på høyden din befinner du deg i nedre del av det som er normalt. Altså er du nok slank.

Skrevet

Du vet sannsynligvis selv at du er slank. Kan du ikke se det har du et problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...