mil1365380270 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Du kan jo bruke jogge-brodder de dagene det er glatt. Der jeg bor er det som oftest partier med asfalt, is asfalt, ja du skjønner . Jogge-brodder på asfalt er ikke noe særlig. Blir ikke det samme når man må passe seg hele tiden heller... Kan jo dra opp i marka og løpe på brøytene skogsbilveier, men da er det bedre å ta seg en skitur, synes jeg :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har akkurat begynt å jogge jeg også. I går. En tur til nå. Faen ikke verst. Men jeg har tenkt på det samme som deg. For det blir jo snart vinter. Noen uker igjen nå og snøen vil fallel. Løsningen på problemet må rett og slett være at man vinterstid løper inne på tredemølle. Men hva med regnvær? Hva bruker utendørsløpere som plagg da? 0 Siter
Gjest tips Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Trimsykkel hjemme? Noe annet, men... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har akkurat begynt å jogge jeg også. I går. En tur til nå. Faen ikke verst. Men jeg har tenkt på det samme som deg. For det blir jo snart vinter. Noen uker igjen nå og snøen vil fallel. Løsningen på problemet må rett og slett være at man vinterstid løper inne på tredemølle. Men hva med regnvær? Hva bruker utendørsløpere som plagg da? Løpe når det regner er det beste som fins! Deilig avkjøling, bare man passer på å tilpasse turen til kondisen, så man slipper å begynne å fryse, når man ikke orker mer. Greit med noe tynt, litt vannavstøtende ytterst, men man blir våt uansett. Det renner inn i nakken, skoene blir våte og ja, jeg har ikke funnet noe spesielt smart å ha på meg i alle fall :-) 0 Siter
Gjest Joggaren Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har akkurat begynt å jogge jeg også. I går. En tur til nå. Faen ikke verst. Men jeg har tenkt på det samme som deg. For det blir jo snart vinter. Noen uker igjen nå og snøen vil fallel. Løsningen på problemet må rett og slett være at man vinterstid løper inne på tredemølle. Men hva med regnvær? Hva bruker utendørsløpere som plagg da? Jeg er stolt selv, jeg! Tja, jogge inne. Blir ikke akkurat det samme, eller hva? På den annen side, så har jeg løpt ute i kulde før. Du vet hva jeg mener... brenner i halsen, iskald hud, forjævlig kort sagt. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 det er fint - prøv å få en 10-sekunders prat med en jogger som løper forbi til vinter'n. Tredemølle må være absolutt nedtur. Klær er ikkeno' problem, bare fottøy (der er jeg usikker). Og er luften kald å puste inn, må du ha noe foran munn/mese. men er det så kaldt, er det ofte skiføre, og langrenn er jo bare helt toppers 0 Siter
Gjest Odølingslady Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har akkurat begynt å jogge jeg også. I går. En tur til nå. Faen ikke verst. Men jeg har tenkt på det samme som deg. For det blir jo snart vinter. Noen uker igjen nå og snøen vil fallel. Løsningen på problemet må rett og slett være at man vinterstid løper inne på tredemølle. Men hva med regnvær? Hva bruker utendørsløpere som plagg da? Ja, snøen faller tidlig i Odalen. Jeg er selv derfra. Kanskje vi sees i joggeløypa ? Hvis du ser som jogger i G-streng, så er det nok meg. Synes det er veldig praktisk, spes. i regnvær. For mye snø vinterstid til å jogge, da gjør jeg det innendørs. Være med til vintern ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.