Gå til innhold

jeg liker regnvær og høsten!

Anbefalte innlegg

Gjest i dag regner det
Skrevet

Alle klager, men jeg synes det er så friskt og god luft ute nå:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat nå regner det noe helt jævlig her i Odalen, men det er deilig å sitte med lap'en på fanget og Roger Waters: The Wall - Live in Berlin - ruvende ut av 5 høytalere.

Skrevet

Jeg og!

Beste årstiden spør du meg.

Knekkebrød men brunost, varm kakao, en god bok, med spraking fra vedovnen i bagrunnen....

*sukk*

:o)

mil1365380270
Skrevet

Kan ikke du vente til september i alle fall, før du begynner å snakke om høsten? ;-)

Sommerregn er forfriskende!

Gjest i dag regner det
Skrevet

Kan ikke du vente til september i alle fall, før du begynner å snakke om høsten? ;-)

Sommerregn er forfriskende!

:) Ja, været er deilig nå! (Og jeg skal vente med høst-snakk...)

mil1365380270
Skrevet

:) Ja, været er deilig nå! (Og jeg skal vente med høst-snakk...)

;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg og!

Beste årstiden spør du meg.

Knekkebrød men brunost, varm kakao, en god bok, med spraking fra vedovnen i bagrunnen....

*sukk*

Kanjeg komme til deg med boka mi og sitte i den andre stolen? ; ) Lover å holde kjeft og bare lese...

Hørtes så koselig ut. ; )

Jeg er en annen
Skrevet

Det er fint med varme og sol, men seine høstkvelder med skarp regnvåt luft er det mest stemningsfulle.

Skrevet

Kanjeg komme til deg med boka mi og sitte i den andre stolen? ; ) Lover å holde kjeft og bare lese...

Hørtes så koselig ut. ; )

Hehe, bare kom du!

Glemte å få med at det aller beste er å være nybadet etter et laaangt og vaaarmt bad i karet, etter ungene er lagt... Å sitte der i go'stolen i pysjen, under pleddet. Akk!

Men vi trenger jo ikke å bade i lag da, hvis du er sjenert...

Gjest LucySky
Skrevet

Akkurat nå regner det noe helt jævlig her i Odalen, men det er deilig å sitte med lap'en på fanget og Roger Waters: The Wall - Live in Berlin - ruvende ut av 5 høytalere.

Skal på utendørsfest i dag under seildukstak, jeg...

:o

Gjest Joggaren
Skrevet

Hehe, bare kom du!

Glemte å få med at det aller beste er å være nybadet etter et laaangt og vaaarmt bad i karet, etter ungene er lagt... Å sitte der i go'stolen i pysjen, under pleddet. Akk!

Jeg blir med, jeg...

Gjest Joggaren
Skrevet

Du kan ta med rødvinen, du.

For kakao, bøker, peisild..

.. og muligheten til å synke ned i badekaret sammen med en (eller to, hva ble det til med Pricilla?) vakker kvinne, så synes jeg det høres rimelig ut ;)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Skal på utendørsfest i dag under seildukstak, jeg...

:o

...husk å ta med knekkebrød med brunost da...hehe

Jeg for min del synes knekkebrød/kakao-varianten er fin så stooore deler av året, at jeg egetnlig føler jordbær spist ett og ett sammen med et glass kjølig hvitvin i skyggen i en solvarm hage slett ikke er å forakte - tvertom!

Gjest reumatikeren
Skrevet

Ikke hvis du er reumatiker og værsyk!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ikke hvis du er reumatiker og værsyk!

....at du tør.. Tenk på alle allergikere du erta på deg nå -- de som sitter inne hele sommer'n pga. bjerk, gress, burot, u name it *grøss og gru*..... livet er ikke enkelt, men alle har vel sine preferanser i forhold til lynne (for yngre mennekser: det betyr ca. personlighet, temperament) og hensyn de må ta. Lykke til!

Gjest Pricilla
Skrevet

Hehe, bare kom du!

Å nei da! ; ) Er ikke sjenert.. Skal vi heller bytte ut kakaoen med rødvin? ; ) Kan jo bli ordentlig morro det!

Skrevet

Helt enig og ihvertfall når det lyner og tordner.

Og at man slipper å gå ut.

Skrevet

Enig, jeg elsker også høsten!

Men jeg blir så våt og kald når det regner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...