Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger alle hjem en slik? I så fall, hvilken. Hvordan og til hva, buker man den?

Skrevet

Tja, trenger er vel ikke ordet.

Men pommesfriten er mye bedre!

Og det er greiere å steke smulteringer.

Fritert kylling og sånt er kjekt .. :)

Innmari usunt :P

mil1365380270
Skrevet

Gidder du vente på at oljen blir varm og liker god pommes frites, frityrstekt fisk/kyllin o.s.v, er det vel noe for deg. Kjekt å bruke hvis man liker olje-fondue også.

Kjøp en som er firkantet, mye lettere å stable i skapet :-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Tja, trenger er vel ikke ordet.

Men pommesfriten er mye bedre!

Og det er greiere å steke smulteringer.

Fritert kylling og sånt er kjekt .. :)

Innmari usunt :P

Pommesfriten blir ebdre, og mye mye mer fettholding. : ) men det går an av og til... Men jeg vil ikke ha det i hus, da kan jeg rulle til neste år... Altfor glad i god og usunn mat ja..

Skrevet

Slettes ikke et must. Fikk til jul for mange år siden. Laget pommesfrites noen ganger. Siden har den stått nedstøvet og nedfettet i skapet...

Skrevet

Har aldri savnet det jeg. En kjenning kjøpte seg det en gang og hun sa at _alt_ i huset stinket frityr etterpå! Selv hår og klær, skikkelig ekkelt var det.

Skrevet

Nei, ikke alle trenger det (ingen faktisk) Man bruker den vel til å frityrsteke mat og kaker. Er vel ikke mye annet å få gjort med den.

Skrevet

Usj, du kan få min. Aldri brukt, jeg sa til og med at "nei, det trenger vi ikke" da svigermor sa at hun skulle kjøpe i julegave til oss.

Stinker helt forferdelig. Om vi skal bruke den noen gang skal vi stå på verandaen tror jeg...

Costa1365380367
Skrevet

Problemet med en frityrkoker er at den klarer å presse inn fettet i nær sagt hva som helst på en slik måte at det smaker godt. Jeg er sikker på at man kan frityrkoke et stykke sjokoladekake, og såfremt den ikke smuldrer opp, så vil det smake himmelsk godt.

Skrevet

Har aldri savnet det jeg. En kjenning kjøpte seg det en gang og hun sa at _alt_ i huset stinket frityr etterpå! Selv hår og klær, skikkelig ekkelt var det.

Trikset er å sette den under/nær kjøkken-ventilatoren :-)

Skrevet

Naturlegvis treng ikkje alle ein frityrkokar!! Det kjem jo an på kva for mat ein et ofte eller sjeldan - dersom ein er glad i fritert mat så er det jo greit å ha ein frityrkokar, da.

Men sunt er det ikkje...

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei huff... Hvis man spiser fritert mat så ofte at man har bruk for en frityrkoker, så burde man revurdere matvanene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...