Gå til innhold

jente nr 3...

Anbefalte innlegg

monique1365380367
Skrevet

Naboen fikk jente nr 3.....Hva kjøper man?

Tips mottas med takk

skorpionfisken
Skrevet

Hvis de har "alt" etter de andre to, så kanskje noe de bruker opp...

bleier, flasker, smokker, et helseteppe...

Skrevet

Jeg ga nylig et pent sett med klær til jente nr 3, og moren ble henrykt. Etter to jenter var mye av tøyet utvasket, og det er jo hyggelig at det nye barnet også får ha på seg noe som er pent og nytt! :-)

Men ville ikke kjøpt slik som bodyer, pysjer etc, for der er jo gjenbruk midt i blinken! :-)

Gjest Kjøp det du
Skrevet

Jeg ser at en skriver om ikke å kjøpe bodyer og nattdrakter til barnet.Jeg vil påstå det motsatte!!Etter mitt første barn var mye av dette tøyet ganske utvasket og "hardt".Fordi man jo vasker undertøy gjerne på litt kokvask, og dette sliter.Jeg har brukt noe av dette på nr. 2 og kastet noe og kjøpt noe nytt.Men aldri om jeg hadde spart på det til tredjemann!

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Det er vel koselig med noe nytt pent allikevel? Jeg har to gutter, og mye av det jeg har etter dem er ganske slitent.

Skrevet

Jeg har også nettopp fått jente nummer tre! Selv ønsket jeg klær til nykommer`n selv om vi hadde flust fra før. Kjempekjekt å kle snuppa i nye klær!!

Skrevet

Kosedyr av skikkelig kvalitet. Det har barnet glede av i årevis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...