Gjest en-to-tre-4 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Trenger litt hjelp her.. Jeg kjøpte en USB-kabel på Clas Ohlsson i dag som brukes for å overføre filer fra en pc til en annen. Det fulgte med en installasjonscd som jeg har kjørt på begge pc'ene. Nå har jeg lyst å få filene mine fra den stasjonære over til den bærbare, men når jeg prøver å få kontakt med den andre pc'en kommer det en feilmelding som sier "driver stopped". Har jeg gjort noe galt? Kabeleska var merket "Designed for Win XP", men da jeg kjørte cd'en fikk jeg melding om at den ikke var testet for /av windows eller noe sånt, kan det ha noe å si? Håper noen kan hjelpe der ute.. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 er det XP på begge pc? Er ikke noen expert, men hadde trøbbel med å overføre filer fra min gamle som hadde windows millenium til min nye som hadde XP. Xp maskinen godtok ikke mye av det gamle... 0 Siter
lyc Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Du må klikke på "continue anyway" når du får opp den meldingen om at den ikke var testet for windows. Hvis du avbryter der blir ikke driverne installert. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Du må klikke på "continue anyway" når du får opp den meldingen om at den ikke var testet for windows. Hvis du avbryter der blir ikke driverne installert. Gjorde det, men det sto at det kunne oppstå problemer om en gjorde det. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 er det XP på begge pc? Er ikke noen expert, men hadde trøbbel med å overføre filer fra min gamle som hadde windows millenium til min nye som hadde XP. Xp maskinen godtok ikke mye av det gamle... Ja, har XP home på begge maskiner så det er nok ikke det. 0 Siter
Gjest annsa Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Gjorde det, men det sto at det kunne oppstå problemer om en gjorde det. Hadde samme problemet. Ringte til de som leverte meg maskinen å de sa jeg skulle bare fortsette. Fikk ingen problemer jeg ihvertfall. Lykke til 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Gjorde det, men det sto at det kunne oppstå problemer om en gjorde det. Det er bare Microsoft som er ute og prøver å kontrollere. Windows kjenner ikke igjen programvaren, og roper "varsko". Som andre sier, bare å hoppe elegant videre. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Takk for svar! Fikk endelig åpnet manualen, måtte laste ned noe kinesiske greier til acrobat-readeren, så ordnet det seg til slutt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.