Gå til innhold

Overføre filer fra stasjonær til bærbar

Anbefalte innlegg

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Trenger litt hjelp her..

Jeg kjøpte en USB-kabel på Clas Ohlsson i dag som brukes for å overføre filer fra en pc til en annen. Det fulgte med en installasjonscd som jeg har kjørt på begge pc'ene. Nå har jeg lyst å få filene mine fra den stasjonære over til den bærbare, men når jeg prøver å få kontakt med den andre pc'en kommer det en feilmelding som sier "driver stopped". Har jeg gjort noe galt?

Kabeleska var merket "Designed for Win XP", men da jeg kjørte cd'en fikk jeg melding om at den ikke var testet for /av windows eller noe sånt, kan det ha noe å si?

Håper noen kan hjelpe der ute..

skorpionfisken
Skrevet

er det XP på begge pc?

Er ikke noen expert, men hadde trøbbel med å overføre filer fra min gamle som hadde windows millenium til min nye som hadde XP. Xp maskinen godtok ikke mye av det gamle...

Skrevet

Du må klikke på "continue anyway" når du får opp den meldingen om at den ikke var testet for windows. Hvis du avbryter der blir ikke driverne installert.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Du må klikke på "continue anyway" når du får opp den meldingen om at den ikke var testet for windows. Hvis du avbryter der blir ikke driverne installert.

Gjorde det, men det sto at det kunne oppstå problemer om en gjorde det.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

er det XP på begge pc?

Er ikke noen expert, men hadde trøbbel med å overføre filer fra min gamle som hadde windows millenium til min nye som hadde XP. Xp maskinen godtok ikke mye av det gamle...

Ja, har XP home på begge maskiner så det er nok ikke det.

Skrevet

Hadde samme problemet. Ringte til de som leverte meg maskinen å de sa jeg skulle bare fortsette. Fikk ingen problemer jeg ihvertfall.

Lykke til

Skrevet

Det er bare Microsoft som er ute og prøver å kontrollere. Windows kjenner ikke igjen programvaren, og roper "varsko". Som andre sier, bare å hoppe elegant videre.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Takk for svar!

Fikk endelig åpnet manualen, måtte laste ned noe kinesiske greier til acrobat-readeren, så ordnet det seg til slutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...