Gå til innhold

Hvor bestiller man cd'er på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker bare ikke hvor det er...

Husker det var noe som het Boxman eller noe sånt en gang, men det ble det vel slutt på?

Hvor er det billigst å bestille cd'er på nett?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet ikke hvor det er billigst, men www.play.com er i hvert fall billige.

Gratis frakt.

Skrevet

Gratis frakt.

Takk! Skal sjekke det ut. :)

Mvh

Skrevet

CDON!

Takker. Skal sjekke ut den også. :)

Mvh

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

På www.cd.wow.com! Der får du de nyeste cd'ene for litt over hundrelappen, det er fraktfritt og bestiller du flere cd'er på en gang sender de dem enkeltvis slik at du slipper toll hvis det kommer over 200. Der har de spill og filmer også.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

På www.cd.wow.com! Der får du de nyeste cd'ene for litt over hundrelappen, det er fraktfritt og bestiller du flere cd'er på en gang sender de dem enkeltvis slik at du slipper toll hvis det kommer over 200. Der har de spill og filmer også.

www.cd-wow.com skulle det være..

Skrevet

Det er masse nettsider for cd-bestilling, men du har vel fått tips om et par av de største/mest populære allerede.

zailor.no er en liten norsk en som har både vanlig utvalg, og noen ganger litt mer spesielle utgivelser.

Se også http://www.startsiden.no/kategorier/nettbutikker/musikk/index.html

Takker. :) Skal få dem inn på favoritter, alle jeg har fått tips om her.

Mvh

Skrevet

Takker. :) Skal få dem inn på favoritter, alle jeg har fått tips om her.

Mvh

Skrevet

Gratis frakt.

Gratis fra utlandet til norge?

Skrevet

Boxman ble det dessverre slutt på for en tid tilbake. Dritt, jeg bestilte haugevis med CD'er derfra og var kjempefornøyd :-(

Nå bestiller jeg på www.cd-wow.com Bra utvalg, gode priser, gratis frakt og de deler opp bestillingen så du slipper toll/moms.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...