Gå til innhold

Fått ny fastlege! Jippi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes! Omsider fikk jeg den fastlegen jeg ville og i dag var tid for det første besøket, be om henvisning for å få fjernet mandlene.

Han spurte en del om hvorfor og sånt og til slutt ville han ta en titt på dem. Jeg gapte og han lyste og kikket og jeg måtte flire da han utbrøt overrasket:"De er jo kjempesvære jo!" Fortell meg noe jeg ikke vet... :o)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Fortell meg noe jeg ikke vet... :o)"

Tja - hvor mange forgassere har en SAAB sonet?

Skrevet

Grattis :)

Det er kjempeviktig å like og har tillit til en så viktig person som en lege.

Håper du vil fortsette å trives med han da.

Godt mandlene triller snart da...

:)

Skrevet

Grattis :)

Det er kjempeviktig å like og har tillit til en så viktig person som en lege.

Håper du vil fortsette å trives med han da.

Godt mandlene triller snart da...

:)

Jeg ser frem til å få dem fjernet ja! Lei av å ha halsbetennelse flere ganger i året, noen ganger må det både en og to antibiotikakurer til for å ta knekken på dem! Pyton!

Måtte le da han spurte om jeg snorket - ""Jeg er enslig så det vet jeg ikke noe om!" Han lo han og! :o)

Artigst var det alikevel den gangen jeg var hos legen med brist i et ribb-bein. Han spurte til slutt hvordan jeg hadde fått det til og siden jeg er verdens dårligste løgner sa jeg det som det var - "det skjedde under en noget voldsom runde i sengehalmen!" Han sprakk i latter og satt og humret høyt for seg selv da jeg gikk ut... :o) (men det var en annen lege altså)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser frem til å få dem fjernet ja! Lei av å ha halsbetennelse flere ganger i året, noen ganger må det både en og to antibiotikakurer til for å ta knekken på dem! Pyton!

Måtte le da han spurte om jeg snorket - ""Jeg er enslig så det vet jeg ikke noe om!" Han lo han og! :o)

Artigst var det alikevel den gangen jeg var hos legen med brist i et ribb-bein. Han spurte til slutt hvordan jeg hadde fått det til og siden jeg er verdens dårligste løgner sa jeg det som det var - "det skjedde under en noget voldsom runde i sengehalmen!" Han sprakk i latter og satt og humret høyt for seg selv da jeg gikk ut... :o) (men det var en annen lege altså)

Mannen min har også halsbetennelse flere ganger i året, men han sier han har fjernet mandlene. Vet du om noe annet som kan føre til at han har det så ofte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...