Gå til innhold

Amazon.com

Gjest Ble mange spm her

Anbefalte innlegg

Gjest Ble mange spm her
Skrevet

Hvordan bestille derfra? Er det sikkert? Er bøkene mye billigere? hvordan betaler man? Er de seriøse? betaler man mye porto?

Skrevet

du hallo...hva med å gå inn på Amazon.com og sjekke selv? Øverst i høyre hjørnet er det et valg som heter "Help". Det er rimelig å anta at du vil få svar på de fleste spøsmålene der....

Gjest Ble mange spm her
Skrevet

du hallo...hva med å gå inn på Amazon.com og sjekke selv? Øverst i høyre hjørnet er det et valg som heter "Help". Det er rimelig å anta at du vil få svar på de fleste spøsmålene der....

Det er da enklere å spørre de som har handlet der før, om hvordan de opplevde det....Tror ikke at jeg finner svar på om det er til å stole på o.l. på sidene til amazon.

Dessuten, hvis du har problemer med at jeg skrev det, så hvorfor giddet du å svare????

Skrevet

Det er da enklere å spørre de som har handlet der før, om hvordan de opplevde det....Tror ikke at jeg finner svar på om det er til å stole på o.l. på sidene til amazon.

Dessuten, hvis du har problemer med at jeg skrev det, så hvorfor giddet du å svare????

Det meste du spurte om var faktaspørsmål og ikke andres erfaring. Så ut som du ikke gadd sjekke selv og heller postet spørsmål her for å få andre til å mate deg med teskje...

Skrevet

Bruk amazon.co.uk istedet. Billigere porto, og kortere leveringstid! Jeg har kjøpt mye bøker derfra - prisen og kvaliteten er god!

Skrevet

Bruk amazon.co.uk istedet. Billigere porto, og kortere leveringstid! Jeg har kjøpt mye bøker derfra - prisen og kvaliteten er god!

Enig!

Skrevet

Har bestilt mye fra Amazon- både i USA og UK. Bøkene er billigere, men den største fordelen er at jeg får de raskere enn om en bokhandel her hjemme skal bestille de fra forlaget.

Har aldri hatt trøbbel med Amazon. Men amazon.co.uk har billigere frakt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...