Gjest Ble mange spm her Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hvordan bestille derfra? Er det sikkert? Er bøkene mye billigere? hvordan betaler man? Er de seriøse? betaler man mye porto? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 du hallo...hva med å gå inn på Amazon.com og sjekke selv? Øverst i høyre hjørnet er det et valg som heter "Help". Det er rimelig å anta at du vil få svar på de fleste spøsmålene der.... 0 Siter
Gjest Ble mange spm her Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 du hallo...hva med å gå inn på Amazon.com og sjekke selv? Øverst i høyre hjørnet er det et valg som heter "Help". Det er rimelig å anta at du vil få svar på de fleste spøsmålene der.... Det er da enklere å spørre de som har handlet der før, om hvordan de opplevde det....Tror ikke at jeg finner svar på om det er til å stole på o.l. på sidene til amazon. Dessuten, hvis du har problemer med at jeg skrev det, så hvorfor giddet du å svare???? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det er da enklere å spørre de som har handlet der før, om hvordan de opplevde det....Tror ikke at jeg finner svar på om det er til å stole på o.l. på sidene til amazon. Dessuten, hvis du har problemer med at jeg skrev det, så hvorfor giddet du å svare???? Det meste du spurte om var faktaspørsmål og ikke andres erfaring. Så ut som du ikke gadd sjekke selv og heller postet spørsmål her for å få andre til å mate deg med teskje... 0 Siter
Nikki Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Bruk amazon.co.uk istedet. Billigere porto, og kortere leveringstid! Jeg har kjøpt mye bøker derfra - prisen og kvaliteten er god! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Bruk amazon.co.uk istedet. Billigere porto, og kortere leveringstid! Jeg har kjøpt mye bøker derfra - prisen og kvaliteten er god! Enig! 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Har bestilt mye fra Amazon- både i USA og UK. Bøkene er billigere, men den største fordelen er at jeg får de raskere enn om en bokhandel her hjemme skal bestille de fra forlaget. Har aldri hatt trøbbel med Amazon. Men amazon.co.uk har billigere frakt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.