Gå til innhold

12åring fikk piercing!

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• mil1365380270

5

• shandy

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det viser hvertfall at studioet er useriøst. En må nesten forutsette at de er like slurvete i sin omgang med hygieneregler etc.

Skrevet

Det viser hvertfall at studioet er useriøst. En må nesten forutsette at de er like slurvete i sin omgang med hygieneregler etc.

Men det mest latterlige er jo at de anklger studioet, og ikke tolvåringen!! Dagens foreldre...

Skrevet

Etter min mening er ikke foreldrene hysteriske i det hele tatt. Etter mine erfaringer med nikkelallergi som utviklet seg etter hull i ørene så kommer jeg til å holde igjen det jeg klarer mot at mine to begynner å stikke hull i div. kroppsdeler.

Skrevet

Men det mest latterlige er jo at de anklger studioet, og ikke tolvåringen!! Dagens foreldre...

Piercing-studioet fulgte i dette tilfellet ikke sine egne retningslinjer, der barn under 15 skal ha med seg foreldre/foresatte. Så det er nok riktig å kritisere piercing-studioet og deres ansatte ja.

Skrevet

"En må nesten forutsette at de er like slurvete i sin omgang med hygieneregler etc."

Maken til pisspreik. Du kan vel ikke seriøst komme med en slik uttalelse? Det er samme logikken som at en president som er utro mot kona selfølgelig er uærlig i politikken.

Studioet har her gjort en stor feil, iom. at alle seriøse studioer har aldersgrenser de følger. Men det kan like gjerne ha vært en av de ansatte, og ikke studioet i sin helhet.

"........................"

Skrevet

Etter min mening er ikke foreldrene hysteriske i det hele tatt. Etter mine erfaringer med nikkelallergi som utviklet seg etter hull i ørene så kommer jeg til å holde igjen det jeg klarer mot at mine to begynner å stikke hull i div. kroppsdeler.

Er det nikkel i kirurgisk stål?

(bare lurer)

"........................."

Skrevet

Hysterisk, nei. Og begynne å snakke om livsfare her blir litt for dumt, etter min mening. Men studioet har selfølgelig ansvaret her - man piercer ikke noen som ikke kan fremvise legitimasjon på at de er gamle nok.

"..........................."

mil1365380270
Skrevet

(bare lurer)

Nei!

Skrevet

(bare lurer)

Hvis øredobbene man får hos frisøren når man tar hull i ørene er av kirurgisk stål så er jeg ikke helt sikker. Jeg har nikkelallergi og tåler dem så lenge jeg ikke drikker melk... Helt sant!

Skrevet

"En må nesten forutsette at de er like slurvete i sin omgang med hygieneregler etc."

Maken til pisspreik. Du kan vel ikke seriøst komme med en slik uttalelse? Det er samme logikken som at en president som er utro mot kona selfølgelig er uærlig i politikken.

Studioet har her gjort en stor feil, iom. at alle seriøse studioer har aldersgrenser de følger. Men det kan like gjerne ha vært en av de ansatte, og ikke studioet i sin helhet.

"........................"

Som du sier i et annet innlegg: Studioet har ansvaret.

Piercing stiller store krav til hygiene. Når ett studio viser at det ikke tar regler og rutiner så høytidelig på ett område, så hadde hvertfall ikke jeg tatt sjansen på at de fulgte dem så grundig ellers heller. Det er tross alt helsa det gjelder.

Skrevet

(bare lurer)

Hvorfor skriver du alltid :

"............." ?

Bare lurer :)

Skrevet

Nei!

Da er jo ikke nikkelallergi noe tema, ihvertfall.

"...................."

Skrevet

Som du sier i et annet innlegg: Studioet har ansvaret.

Piercing stiller store krav til hygiene. Når ett studio viser at det ikke tar regler og rutiner så høytidelig på ett område, så hadde hvertfall ikke jeg tatt sjansen på at de fulgte dem så grundig ellers heller. Det er tross alt helsa det gjelder.

Men å påstå at det er en logisk sammenheng der er tull. Ja, jeg vet han piercingforbund fyren sa det også, men det blir ikke mer logisk av den grunn.

Nå var det vel Oslo Piercingstudio dette gjelder. Dette er et studio jeg vil anbefale folk som skal pierce seg, iom. at de jeg kjenner til der er veldig flinke og profesjonelle.

".........................."

Gjest papirtiger
Skrevet

Men å påstå at det er en logisk sammenheng der er tull. Ja, jeg vet han piercingforbund fyren sa det også, men det blir ikke mer logisk av den grunn.

Nå var det vel Oslo Piercingstudio dette gjelder. Dette er et studio jeg vil anbefale folk som skal pierce seg, iom. at de jeg kjenner til der er veldig flinke og profesjonelle.

Profesjonelle er de jo ikke, ellers hadde ikke 12-åringen fått piercing :)

Skrevet

Dere kan ikke ha barn i den alderen skjønner jeg.

Hvis noen hadde satt piersing på min 13-åring,hadde jeg reagert på samme måte.

Skrevet

Profesjonelle er de jo ikke, ellers hadde ikke 12-åringen fått piercing :)

Jeg vet ikke om jeg sa det tydelig nok, men jeg håper og tror at dette var en piercer som er unntaket. I så tilfelle kan man ikke si at studioet ikke er profft fordi èn piercer ikke er det.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg sa det tydelig nok, men jeg håper og tror at dette var en piercer som er unntaket. I så tilfelle kan man ikke si at studioet ikke er profft fordi èn piercer ikke er det.

Proffe studier piercer ikke 12-åringer.

Oslo Piercing gjorde dette, ergo... Så enkelt er det, modus tollens siden du snakker om logikk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...