Gå til innhold

12åring fikk piercing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun burde i hvert fall ha ventet til hun hadde fått litt bedre smak.

Hva som er så fint med å ha noe som ser ut som to store vorter i og over navlen kan i hvert fall ikke jeg helt forstå....?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• mil1365380270

5

• shandy

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høres fornuftig ut! Kan ikke noe om piercinger, jeg.

Men du skal ikke gå ut med våt bukse på vinteren heller, selv om det er den kuleste buksa di ;-)

Nemlig. Sunn fornuft kommer man faktisk ganske langt med :-)

"........................"

Skrevet

Oi, der hørtes du nesten ut som sør ;)

Hehe :-)

Problemet er bare det at her var det noen som dro alle over en kam. Det er sjelden det som er tilfellet når sør misjonerer, selv om han tillegger folk de meningene.

"......................."

mil1365380270
Skrevet

Nemlig. Sunn fornuft kommer man faktisk ganske langt med :-)

Mente at undommer ikke alltid bruker sunn fornuft, det går mer på hva de har lyst til i øyeblikket ;-)

Skrevet

Mente at undommer ikke alltid bruker sunn fornuft, det går mer på hva de har lyst til i øyeblikket ;-)

Ungdommer bruker ALDRI sunn fornuft :-)

Jeg leste et eller annet om at det er identifisert et gen som gjør at ungdommer i tenårene/puberteten rett og slett ikke evner å se konsekvenser på samme måte som når de blir eldre. Det vil jo i såfall være en god medisinsk forklaring på hvofor ungdommer er "umulige".

mil1365380270
Skrevet

Ungdommer bruker ALDRI sunn fornuft :-)

Jeg leste et eller annet om at det er identifisert et gen som gjør at ungdommer i tenårene/puberteten rett og slett ikke evner å se konsekvenser på samme måte som når de blir eldre. Det vil jo i såfall være en god medisinsk forklaring på hvofor ungdommer er "umulige".

Hmm..tror du jeg kan få gen-modifisert den umulige samboeren min? ;-)

Skrevet

Hehe :-)

Problemet er bare det at her var det noen som dro alle over en kam. Det er sjelden det som er tilfellet når sør misjonerer, selv om han tillegger folk de meningene.

"......................."

Jeg mente jo selvsagt at du svarte i dette innlegget som sør ofte gjør. (uten sammenligning forøvrig dere imellom :)

Det at EN innenfor en gruppe gjør noe galt - (her yrke, men samme argumentasjon), vil ikke si det samme som at alle de andre gjør det...bla, bla, bla, osv.

Bare en tanke som slo meg, når jeg leste innlegget ditt :-)

Så derfor, som det enkeltindividet denne pierceren er, burde han kanskje få sparken, eller i det minste en kraftig advarsel, om at slikt ikke er akseptabelt.

Jeg vil vel også tro at dette studioet (eller hva man kaller det), vil få et heller dårlig rykte etter et sånt oppslag. Noe det også burde få, og det går jo også ut over de andre som jobber der.

Hvorfor reagerte ikke de forresten - likeglade, opptatt med sitt. Slike tanker er det nok mange som gjør seg.

Det er tross alt snakk om ei jente på 12 år, og da burde et seriøst studio ha bedre oversikt, og bedre kontroll, slik at episoder som dette ikke forekommer.

Skrevet

Jeg mente jo selvsagt at du svarte i dette innlegget som sør ofte gjør. (uten sammenligning forøvrig dere imellom :)

Det at EN innenfor en gruppe gjør noe galt - (her yrke, men samme argumentasjon), vil ikke si det samme som at alle de andre gjør det...bla, bla, bla, osv.

Bare en tanke som slo meg, når jeg leste innlegget ditt :-)

Så derfor, som det enkeltindividet denne pierceren er, burde han kanskje få sparken, eller i det minste en kraftig advarsel, om at slikt ikke er akseptabelt.

Jeg vil vel også tro at dette studioet (eller hva man kaller det), vil få et heller dårlig rykte etter et sånt oppslag. Noe det også burde få, og det går jo også ut over de andre som jobber der.

Hvorfor reagerte ikke de forresten - likeglade, opptatt med sitt. Slike tanker er det nok mange som gjør seg.

Det er tross alt snakk om ei jente på 12 år, og da burde et seriøst studio ha bedre oversikt, og bedre kontroll, slik at episoder som dette ikke forekommer.

"Så derfor, som det enkeltindividet denne pierceren er, burde han kanskje få sparken, eller i det minste en kraftig advarsel, om at slikt ikke er akseptabelt."

Selfølgelig burde han det.

"Jeg vil vel også tro at dette studioet (eller hva man kaller det), vil få et heller dårlig rykte etter et sånt oppslag."

Mulig. Men folk som kjenner studioet vil neppe slutte å bruke det.

"............................."

Skrevet

"Så derfor, som det enkeltindividet denne pierceren er, burde han kanskje få sparken, eller i det minste en kraftig advarsel, om at slikt ikke er akseptabelt."

Selfølgelig burde han det.

"Jeg vil vel også tro at dette studioet (eller hva man kaller det), vil få et heller dårlig rykte etter et sånt oppslag."

Mulig. Men folk som kjenner studioet vil neppe slutte å bruke det.

"............................."

Fint, da er vi jo enige.

"Mulig. Men folk som kjenner studioet vil neppe slutte å bruke det."

De som har brukt det før, og er fornøyd, vil nok muligens bruke det igjen, men det ville de jo gjort uansett, så det hjelper jo ikke studioet stort. Dårlig reklame er det uansett, og folk flest vil nok velge andre steder etter det oppslaget.

Du vet, de fleste tenker slik at: er det så sløvt at EN piercer ei 12 år gammel jente, er det sløvt på andre måter også.

Når ei jente på 12 år kommer med en lapp, og ikke DET blir sjekket engang, ja da er det rett og slett for dårlig.

"Rekkavik tar sterkt avstand fra de useriøse aktørene på markedet.

- Det er ikke akseptabelt. De som er useriøse med aldersgrenser, er dessuten ofte useriøse med hygiene også. Dette henger vanligvis sammen, sier han."

Dette utsagnet fra Rakkavik gjør det heller ikke bedre for dette studioet, og det er bra. Sånn sett blir det nok strengere krav om både alder og hygiene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...