favn Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Mulig at jeg går glipp av noe, men hva er poenget med å klamre seg fast til en trusestrikk når resten av trusa er borte? Det er jo innlysende at helt og holdent truseløs er det mest behagelige og estetisk optimale i forhold til 'skjemmende' streker og strikk og jeg vet ikke hva. For de som sliter med dette. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Motsier vel ikke meg selv, denne trusa har jo ikke noe tøy i rompa = dritt i rompa. Men du tørker deg vel bak når du har driti, gjør du ikke? Det har ihvertfall jeg inntrykk av at folk flest gjør...:-) "..........................." 0 Siter
Gjest midia Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Spennende å se hvilken form truseinnleggene får! *LOL* 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hvordan ialle dager har det seg at den ikke sklir ned foran på sidene der??? Fordi modellene står heeelt stille... 0 Siter
Rubia Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 1,4 mill for å utvikle vidunderet... Hmmm...jeg synes ikke den ser lekker ut i det hele tatt, ikke ser den behagelig ut å ha på heller... Valget mellom denne og ingen ting ville helt klart blitt...ingen ting... 0 Siter
Goliath Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 1,4 mill for å utvikle vidunderet... Hmmm...jeg synes ikke den ser lekker ut i det hele tatt, ikke ser den behagelig ut å ha på heller... Valget mellom denne og ingen ting ville helt klart blitt...ingen ting... Og den løsningen skal du bare ha 700.000,- for å utvikle...? :-) 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Den der var jo knallsmart :-) Så slipper man denne stroppen i rompa også. Sikkert behagelig som bare det. 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Den der var jo knallsmart :-) Så slipper man denne stroppen i rompa også. Sikkert behagelig som bare det. Ehh, tror jeg så litt feil der ja. Strikken under rompeballene - nei det blir jo helt feil. Gudene vet hvordan jeg tenkte her. 0 Siter
Gjest ikke noe for meg Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Kan bare gå uten om det blir slik... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.