Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg søke gjennom bidragsfogden å få faren til å betale halve skolepenger til minstemann.

3400 kr i skolepenger fram til jul og 1200 i papirpenger + 200 til. Faren betaler 530 kr mnd i bidrag og det går gjennom bidragsfogden.

Jeg skjønner at jeg ikke kan søke om han vil dele SFO da.

Skrevet

Man kan vel søke om å få dekket til ekstraordinære utgifter? Men så spørs det vel da, hvorfor du har skolepenger. Er det fordi DU har valgt annen skoleløsning enn det offentlige eller er det påkrevet. Jeg ville sendt en søknad jeg, du kan jo ikke få annet enn nei....

SFO får du vel allerede dekket gjennom trygdekontoret (deler av den altså)?

Skrevet

Man kan vel søke om å få dekket til ekstraordinære utgifter? Men så spørs det vel da, hvorfor du har skolepenger. Er det fordi DU har valgt annen skoleløsning enn det offentlige eller er det påkrevet. Jeg ville sendt en søknad jeg, du kan jo ikke få annet enn nei....

SFO får du vel allerede dekket gjennom trygdekontoret (deler av den altså)?

I utgangspunktet er det jeg som har sendt ham på privatskole fordi han er så urolig. Anbefalt av ppt og barnehage.

Men nå har faren sagt seg enig i at han skal fortsette der.

SFO får jeg ikke dekket, da jeg ikke jobber. Men kan ikke ha ham hjemme, alle andre er på SFO så da blir det ingen å leke med fra 12.30 - 16.30.

Skrevet

I utgangspunktet er det jeg som har sendt ham på privatskole fordi han er så urolig. Anbefalt av ppt og barnehage.

Men nå har faren sagt seg enig i at han skal fortsette der.

SFO får jeg ikke dekket, da jeg ikke jobber. Men kan ikke ha ham hjemme, alle andre er på SFO så da blir det ingen å leke med fra 12.30 - 16.30.

Så fint at det ordnet seg med faren da!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...