Line Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Har vært med på rebusløp i kveld, sammen kullingene mine... Vi kom faktisk på førsteplass, men fikk ikke høre svaret på det vi ikke klarte. Derfor spør jeg her - Hvilke byer/steder er dette? Fyrtårn Tidlig om morgenen Den siste vi ikke klarte kom jeg på da vi var ferdig: Redd'n = Bergen Noen som vet eller klarer de to over her? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 "Tidlig om morgenen" må være Otta. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 "Tidlig om morgenen" må være Otta. Oi, så ikke at det allerede var besvart...pokker. 0 Siter
Line Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Tidlig om morgenen = Otta Otta? Hvordan får du til det? 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Otta? Hvordan får du til det? Otta er et annet ord for de tidlige morgentimene. jmfr. uttrykket "opp i otta" = tidlig opp. 0 Siter
vilma Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Otta er et annet ord for de tidlige morgentimene. jmfr. uttrykket "opp i otta" = tidlig opp. Oss nordlendinger imellom: Ekstra tidlig= Skett-otta (huff det så litt rart ut i skriftlig form...) 0 Siter
Line Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Otta er et annet ord for de tidlige morgentimene. jmfr. uttrykket "opp i otta" = tidlig opp. Javel..! Det har jeg aldri hørt før, de sier det i alle fall ikke på min dialekt Hva med "fyrtårn" da? Noen anelse? Det var nemlig de to ut av 25 vi ikke klarte... 0 Siter
fresja Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Javel..! Det har jeg aldri hørt før, de sier det i alle fall ikke på min dialekt Hva med "fyrtårn" da? Noen anelse? Det var nemlig de to ut av 25 vi ikke klarte... Tror ikke det er så mange som sier det lenger, ikke jeg heller. Jeg leser det av og til i bøker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.