Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.morgenbladet.no/index.php?show_front=1009104

Hvorfor gjør de det? - hva skjer med en soldat i krig? Det blir ensidig rettet fokus på offeret - ikke så rart, -men hva trigger disse soldatene? -

Etter å ha sett filmer som "save Menig Ryan" - "Band of Brother's" og "Full Metal Jacket" og sett hva en soldat må se og vasse oppi, - og enda det er i Hollywood-utgaver - så kan jeg bare gjette hvor vanvittig det må være å leve med og i krig. Jeg tror ikke noe på at dette er "guttunger" som liker pistoler og døde fiender og skryter av det på internett- at alle soldater er en spesiell type, - jeg tror at det finnes så mye grums i menneskesinnet - ja, i oss alle og at dette kommer frem i slike situasjoner. Jeg klarer ikke å forstå annet enn at de har blitt "gale" av denne krigen, Soldatene er også offere.

Hva syns du? er dette bare galninger?

Skrevet

Jeg vet ikke, gitt. Du har nok mye rett der, men jeg utelukker ikke at de råtne eplene eksisterer.

".............................."

Skrevet

Jeg vet ikke, gitt. Du har nok mye rett der, men jeg utelukker ikke at de råtne eplene eksisterer.

".............................."

Nei for all del, misforså meg rett! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...